Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:06:56 GMT

خرید پیچ گوشتی برقی و شارژی چقدر خرج دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۳۹۰

خرید پیچ گوشتی برقی و شارژی چقدر خرج دارد؟

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی در بازار به شرح زیر است:

نام کالا  قیمت (تومان) پیچ گوشتی شارژی جاست مکس مدل JST24802 ۸۵۰,۰۰۰ پیچ گوشتی شارژی رونیکس کد 8530 ۸۳۰,۰۰۰ دریل پیچ گوشتی شارژی آپ اسپریت مدل ZX 800 ۷۴۸,۰۰۰ دریل پیچ گوشتی شارژی مکس مدل 771 ۶۴۵,۰۰۰ دریل شارژی ادون مدل dpx-1201 ۴۵۵,۰۰۰ دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8812 ۲,۱۲۱,۰۰۰ دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی دی اف ولت کد ۳۶ ۲,۰۰۰,۰۰۰ دریل پیچگوشتی شارژی باس مدل 18 ۷۵۳,۰۰۰ دریل پیچگوشتی رونیکس مدل 2513T ۱,۱۹۵,۰۰۰

انتهای پیام/  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیچ گوشتی شارژی پیچ گوشتی برقی پیچ گوشتی شارژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز رشد خودرو‌های برقی کشیده شد

خودروسازان در سراسر جهان از جمله شرکت‌های بی‌پی و تسلا انتظار و برنامه‌های خود را درباره رشد بازار خودرو‌های برقی کاهش داده‌اند.

به گزارش مهر، پس از اینکه رشد سریع مورد انتظار در ناوگان تجاری خودرو‌های برقی به واقعیت تبدیل نشد و با توجه به تردید سرمایه‌گذاران «بی‌پی» درباره سودآوری این بازار، مدیران این شرکت انگلیسی حدود ۱۰ درصد کارکنان در بخش شارژ خودرو‌های برقی را کاهش دادند و فعالیت‌های شرکت را در بازار چند کشور متوقف کردند.

تغییرات در «بی‌پی پولس» (BP Pulse) بخشی از تلاش‌های موری آچینکلاس، مدیرعامل بی پی، برای تمرکز بر سودآورترین فعالیت‌های این شرکت است که اکنون با تردید سرمایه‌گذاران درباره برنامه‌اش به‌منظور تغییر مسیر تجاری شرکت از نفت و گاز به انرژی کم‌کربن روبه‌رو شده است.

شرکت «بی‌پی پولس» مستقر در میلتون کینز انگلیس که سال ۲۰۰۸ به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بی پی تأسیس شد، عرضه‌کننده زیرساخت شارژ خودرو‌های برقی است و واحد‌های شارژ را برای مصارف خانگی، تجاری و عمومی تأمین و شبکه شارژ عمومی خودرو‌های برقی که بزرگ‌ترین شبکه در انگلستان است، مدیریت می‌کند.

بی پی اعلام کرد که «بی‌پی پولس» در ماه‌های اخیر تمرکز حوزه فعالیت خود را از ۱۲ به ۴ کشور کاهش داده است. این کشور‌ها شامل ایالات‌متحده آمریکا، انگلیس، آلمان و چین است که انتظار می‌رود سریع‌ترین رشد را در بازار خودرو‌های برقی داشته باشند، همچنین این شرکت استرالیا، نیوزیلند و فرانسه را به‌عنوان کشور‌های دارای ظرفیت رشد بازار خودرو‌های برقی در نظر گرفته است.

با توجه به رویکرد تازه، این شرکت در ماه‌های اخیر بیش از ۱۰۰ شغل یا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار جهانی ۹۰۰ نفری خود را کاهش داده است و بسیاری از کارکنان به بخش‌های دیگر منتقل شدند و تعداد انگشت‌شماری نیز این شرکت را ترک کرده‌اند.

این اقدام بی پی در حالی است که خودروسازان در سراسر جهان انتظار و برنامه‌های خود را درباره رشد بازار خودرو‌های برقی کاهش داده‌اند، به‌طوری که یک یادداشت داخلی نشان داد «تسلا»، پیشگام خودرو‌های برقی آمریکا، بیش از ۱۰ درصد نیروی کار جهانی خود را اخراج خواهد کرد؛ زیرا این شرکت با کاهش فروش و چالش تشدید جنگ قیمت خودرو‌های برقی روبه‌رو شده است.

با این‌حال، همچنان بخش شارژ خودرو‌های برقی یکی از پنج موتور رشد شرکت بی پی است که انتظار دارد مشتریان زمان بیشتری را در سایت‌های رفاهی صرف و در عین حال خودرو‌های خود را با شارژر‌های سریع این شرکت شارژ کنند.

شرکت بی پی در پایان سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۹ هزار ایستگاه شارژ در سراسر جهان داشت که در مقایسه با ۲۲ هزار مرکز شارژ در سال پیش آن، حدود ۳۲ درصد افزایش یافته است. این شرکت قصد دارد تعداد آن‌ها را تا سال ۲۰۳۰ به ۱۰۰ هزار ایستگاه برساند.

بی پی اعلام کرد: جاه‌طلبی‌های ما برای خودرو‌های برقی تغییر نکرده است، تغییر‌ها در «بی‌پی پولس» گامی برای اطمینان یافتن از این است که بتوانیم اهداف خود را با دقت و اثربخشی بیشتری اجرا کنیم.

با این حال، شرکت «بی‌پی پولس» چند طرح بلند پروازانه را در چارچوب راهبرد گذار انرژی کنار گذاشته است که تحت مدیریت برنارد لونی، مدیرعامل پیشین بی پی در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده بودند.

مدیرعامل بی پی در ماه فوریه به تحلیلگران گفت: این شرکت ابتدا انتظار داشت ناوگان خودرو‌های تجاری نخستین و سریع‌ترین بخش برای تغییر به خودرو‌های برقی در مقیاس بزرگ باشد، اما این موضوع تا حدی به این دلیل که دولت‌ها سیاست‌های حمایتی برای تغییر ناوگان به خودرو‌های برقی را کاهش دادند، محقق نشد.

وی تأکید کرد: ما ابتدا فکر می‌کردیم ناوگان خودرو‌های برقی توسعه یابد، اما با توجه به فشار‌های رکود اقتصادی و کاهش برخی تسهیلات از سوی دولت‌ها، روند توسعه ناوگان کُند شد.

شرکت بی پی در ماه مه گذشته نیز بخش شارژ خودرو‌های برقی خانگی خود را تعطیل کرد و اکنون بیشتر بر مراکز شارژ سریع متمرکز شده است.

این شرکت انتظار دارد بازدهی سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های شارژ خودرو و فروشگاه‌های رفاهی از ۱۵ درصد فراتر رود و ۱.۵ میلیارد دلار درآمد ناخالص تا سال ۲۰۲۵ ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • ترمز رشد خودرو‌های برقی کشیده شد
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟