Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان حاضر شد و در حال پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه است. 

از سری رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، نساجی مازندران در دیداری خانگی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جمعه ۲۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸:۲۵ به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خبر تکمیل می‌شود.‌.. 

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج 

منبع: فارس

کلیدواژه: ساکت الهامی مربی نساجی مازندران نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان باید سه‌شنبه شب در ورزشگاه خانگی بارسلونا به مصاف این تیم برود و آماده است تا شکستی که در بازی رفت نصیبش شد را در این دیدار جبران کند. 

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت با نتیجه 2-3 شکست خوردند اما حالا مصمم هستند که این باخت را جبران کنند و تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت که بتوانند در جمع چهار تیم برتر این مسابقات حضور پیدا کنند و حریف یکی از دو تیم اتلتیکو مادرید یا دورتموند شوند.

اما نکته جالب اینجاست که روزنامه اسپورت مدعی شده است که خیال پاری سن ژرمن تا حد زیادی از این که بارسلونا قرار نیست در نوکمپ به میدان برود راحت است. آنها باور دارند که بازی در ورزشگاه مونتجوئیک چندان به سود بارسا نیست و آنها عملا از امتیاز حضور هواداران در زمین برخوردار نیستند. 

این بهترین خبر ممکن برای پی اس جی است که پیش از این تجربه یک شکست تلخ و سنگین در نوکمپ با حضور هواداران بارسا را دارد اما حالا راهش را برای کسب پیروزی در این دیدار بازتر از قبل می‌بیند.

دیگر خبرها

  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • عصبانیت اوزونیدیس در نشست خبری بعد از بازی با هوادار + ویدیو
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران
  • ویسی در سرمای قزوین غریب ماند!(عکس)
  • خرداد، پایان فرصت بروزرسانی سند آمایش مازندران