Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:19:39 GMT

کاهش ورودی مددجویان جازموریان به زندان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۵۱۴

کاهش ورودی مددجویان جازموریان به زندان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امید سرحدی نژاد، سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان از زندان کهنوج بازدید و ضمن دیدار صمیمی و چهره به چهره با زندانیان حوزه قضایی جازموریان به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

او در حاشیه این بازدید با اشاره به کاهش ورودی مددجویان جازموریان به زندان گفت: در حال حاضر ۵ مددجو مربوط به حوزه قضایی بخش جازموریان در زندان کهنوج به سر می‌برند که این آمار، نتیجه اقدامات پیشگیرانه و مصلحانه این حوزه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار زندانیان دادگاه جازموریان در داخل زندان کهنوج، مطالب، درخواست‌ها، نیاز‌ها، مشکلات و دردل‌های خود را خطاب به سرپرست این دادگاه بیان کردند و دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات آن‌ها صادر شد. 

به دلیل  نبود زندان در شهرستان رودبار جنوب، زندانیان این شهرستان به زندان کهنوج معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان زندانیان جرائم غیرعمد زندان کهنوج حوزه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال به کار ۹۱۴ نفر از زندانیان واجد شرایط در بخشهای مختلف کارگاهی، اشتغال نشسته و اعزام به کار در سال گذشته خبر داد.

منصور بیژنی گفت: اشتغال یکی از ضرورت‌های اجتماعی کردن افراد زندانی است، بیکاری از عمده‌ترین دلایل وقوع جرم در جامعه است که با توسعه فعالیت‌های حمایتی به ویژه در بخش اشتغال برای زندانیان و خانواده‌های آنان نقش بسزایی در توسعه سلامت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: توسعه واحدهای اشتغال جزو دستورکار مراکز اشتغال زندانیان استان قرار دارد بنابراین داشتن مهارت سبب ارتقای شخصیت و جایگاه زندانیان شده و در مراحل بعدی زندگی می تواند منبع درآمدی برای خود و خانواده فرد زندانی باشد.

مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مصمم هستیم تا در موضوع اشتغال زندانیان در بخش‌های مختلف در مسیر باز اجتماعی کردن آنان اهتمام جدی داشته باشیم.

بیژنی عنوان کرد: هم اکنون کارگاه‌های پرورش قارچ خوراکی، تولید ظروف یک بار مصرف با مشارکت بخش خصوصی و اشتغال نشسته برای تولیدات آثار صنایع دستی، اشتغال زندانیان در صنایع غذایی و کارگاههای بیرون از زندان و ... موجب فراهم شدن زمینه اشتغال زندانیان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، وی بیان کرد: توسعه فعالیت اشتغال در سال گذشته ۱۰۰درصد برش های تعیین شده از سوی سازمان زندانهای کشور را در مراکز ندامتگاهی این استان محقق کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • «اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته