Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@06:09:57 GMT

لغو پروازهای خطوط هوایی انگلیس به تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۵۵۶

لغو پروازهای خطوط هوایی انگلیس به تل‌آویو

آفتاب‌‌نیوز :

در پی بالا گرفتن تنش‌ها در اراضی اشغالی، خطوط هوایی انگلیس امروز (پنج‌شنبه) تمامی پروازهای خود از و به مقصد تل‌آویو را لغو کرد.

به گزارش سایت خبری العین، این خطوط هوایی اعلام کرد: سلامت و امنیت همکاران و پیمان‌کاران‌مان در اولویت است و ما همچنان شرایط را از نزدیک کنترل می‌کنیم.

همچنین جیمز کلیفرلی، وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا تنش‌ فعلی در اراضی اشغالی را وحشتناک توصیف کرده و از دو طرف فلسطینی و اسرائیلی خواست از لبه پرتگاه عقب برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیفرلی اظهار کرد: مهم است که دو طرف گامی به عقب بردارند، ما شاهد سطح بی‌سابقه‌ای از حملات راکتی به "اسرائیل" هستیم و می‌خواهیم این حملات متوقف شوند.

تنش نظامی میان غزه و اراضی اشغالی طی چند روز گذشته بالا گرفته و رژیم صهیونیستی منطقه تحت محاصره نوار غزه را هدف بمباران‌ها و حملات هوایی خود قرار داد، در مقابل نوار غزه نیز حملات موشکی بی‌سابقه‌ای را علیه عمق اراضی اشغالی آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انگلیس تل آویو خاورمیانه فلسطین اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران

فدراسیون فوتبال رژیم صهیونسیتی تصمیم گرفت که مسابقات لیگ این کشور را بعد از حملات هوایی ایران بدون تماشاگر برگزار کند.

به گزارش مشرق و به نقل از الشرق الاوسط، فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای رسمی در وب‌سایت خود از برگزاری مسابقات لیگ این کشور بدون حضور هواداران پس از حملات صبح یک‌شنبه ایران خبر داد.

این فدراسیون در بیانیه خود اعلام کرد: بر اساس دستورات مقامات، مسابقات لیگ و هم‌چنین نیمه نهایی لیگ زنان در هفته جاری بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: تمامی مسابقات لیگ جوانان و رده‌های پایین بانوان و آقایان از جمله مرحله نیمه نهایی جام حذفی (الف) لغو می‌شود.

در پایان بیانیه آمده است: تاریخ جدید مسابقات لغو شده متعاقباً اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • از سرگیری پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران
  • ده‌ها شرکت هواپیمایی پروازهای خود به اراضی اشغالی را لغو کردند
  • ازسرگیری پروازهای قطر به ایران
  • ضربه شرکت های هواپیمایی بین المللی به رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل و معمای یک تصمیم سخت؛ پاسخ تل‌آویو چیست؟
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • جبهه مردمی فلسطین: حملات ایران تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی است
  • تداوم تظاهرات ضد نتانیاهو در تل‌آویو/درخواست نجات اسرا از«بایدن»
  • تغییر مسیر پروازهای هواپیمایی کانتاس استرالیا به انگلیس