Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ارتباطات و سخنگوی همراه اول در توییتر خبر ارسال پیامک برای مشترکین این اپراتور جهت شرکت در پویش دعوت همراه اول از نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یاسر رایگانی، مدیر کل ارتباطات و سخنگوی همراه اول در اینستاگرام خود نوشت:

"‏⁧‫همراه اول‬⁩ در راستای مشارکت عمومی و رسالت اجتماعی خود پویش دعوت از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری را در قالب یک پیامک همگانی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‏نتیجه این پویش به صورت مجزا اعلام نمی‌گردد. آمار عمومی مشارکت در این پویش تا ساعت ۱۱ امروز حدود ۶۰۰ هزار نفر بوده است. "

کد خبر 493188

منبع: ایمنا

کلیدواژه: همراه اول انتخابات انتخابات ریاست جمهوری توییتر مشارکت مردمی نامزدهای انتخاباتی پويش مردمي پیامک ارسال پیامک روابط اجتماعی انتخابات ۱۴۰۰ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بشرح زیر است:

"همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب و باعث محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال می‌گردد. همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه"


نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران