Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:02:49 GMT

تشکیل ستاد انتخابات خارج از کشور در وزارت امور خارجه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۶۱۵

همزمان با آغاز فرایند و ابلاغ رسمی شروع اقدامات اجرایی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری توسط وزیر کشور، ستاد انتخابات خارج از کشور نیز در وزارت امور خارجه تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با آغاز فرایند و ابلاغ رسمی شروع اقدامات اجرایی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری توسط وزیر  کشور،  ستاد انتخابات خارج از کشور نیز در وزارت امورخارجه تشکیل و دستورالعمل اجرایی انتخابات به کلیه سفارتخانه ها و سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته محمود ادیب مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه و رئیس ستاد انتخابات خارج از کشور،  کلیه نمایندگی های سیاسی و کنسولی در خارج از کشور موظفند به استناد ابلاغیه و دستورالعمل اجرایی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با تشکیل هیات های اجرایی،  انتخاب اعضای ناظر شورای محترم نگهبان و تشکیل شعب اخذ رای، زمینه حضور و مشارکت حداکثری هموطنان مقیم خارج از کشور را در این رویداد و حماسه ملی فراهم سازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 1400 ستاد انتخابات خارج از کشور ستاد انتخابات خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رام‌الله از جمهوری بربادوس، برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز(شنبه) با صدور بیانیه‌ای تاکیدکرد که این اقدام بیانگر حمایت بربادوس از ملت فلسطین و حقوق ثابت و مشروع آنها در سرزمین‌شان است.

با این اقدام از سوی بربادوس تنها سه کشور جزایر باهاما و ترینیداد، توباگو و جمائیکا هنوز فلسطین را به رسمیت نشناخته‌اند.

وزارت خارجه فلسطین از همه کشورهایی که هنوز فلسطین را به رسمیت نشناخته‌اند، خواست در شرایطی که همه جامعه بین‌الملل خواستار پایان یافتن رنج و ظلم مردم فلسطین بعد از 70 سال هستند، هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهند.

گفتنی است، بربادوس یکی از کشورهای حوزه کارائیب است که در گذشته مستعمره بریتانیا بوده و از سال 2021 از استعمار بیرون آمده و تبدیل به جمهوری شد.

دیگر خبرها

  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و پاکستان
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است
  • قدردانی رام‌الله از جمهوری بربادوس، برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین