Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@08:48:47 GMT

نماینده ایران راهی نیمه‌نهایی انتخابی پارالمپیک شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۶۸۴

نماینده ایران راهی نیمه‌نهایی انتخابی پارالمپیک شد

در آغاز مسابقات کاپ جهانی پاراکانو و انتخابی پارالمپیک که در مجارستان در حال برگزاری است، مسعود قیصری قایقران کشورمان در دور مقدماتی چهارم و راهی نیمه‌نهایی شد.

به گزارش ایسنا، کاپ جهانی پاراکانو و انتخابی پارالمپیک از امروز(پنجشنبه) ۲۳ اردیبهشت در مجارستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی به مصاف حریفان خود می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین رقابت مسعود قیصری در گروه چهارم مقدماتی کلاس KL۳  در مسافت ٢٠٠ متر با حریفانی از اوکراین، انگلیس، روسیه، برزیل، مجارستان، کانادا، بلاروس و نماینده دیگری از برزیل رقابت کرد و در پایان با زمان ۴٨.٠١ ثانیه چهارم و راهی نیمه‌نهایی شد.

قیصری عصر امروز در دور نیمه‌نهایی با دو حریفی از مجارستان و حریفانی از کانادا، ازبکستان، نیوزلند، اوکراین و دو رقیب از صربستان رقابت خواهد کرد.

همچنین در ادامه رقابتهای امروز اسلام جاهدی و شهلا بهروزی راد برابر حریفان خود رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاراقایقرانی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال

ایسنا/خوزستان دیدار سوم تیم‌های پالایش نفت آبادان و طبیعت تهران از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به سود آبادانی‌ها به پایان رسید.

دیدار سوم از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور امروز در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷شهریور آبادان برگزار شد و تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان توانست با نتیجه‌ ۸۵ بر۸۲ طبیعت را شکست دهد تا فقط یک گام دیگر برای حضور در مرحله نیمه نهایی فاصله داشته باشد.

به گزارش ایسنا، شاگردان حماد سامری با این پیروزی در سری حذفی این مرحله دو بر یک از شاگردان مهران شاهین طبع پیش افتادند.

حامد حدادی با ۱۸امتیاز، ۲۰ ریباند و ۸ پاس منجر به گل با تاثیرگذاری ۳۱ علاوه بر این که دبل دبل کرد، بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

روز دوشنبه نیز این دو تیم دیدار چهارم را در آبادان و با حضور تماشاگران راس ساعت ۱۶ برگزار خواهند کرد. نفت در صورت پیروزی راهی نیمه نهایی می شود و در صورت شکست، دو تیم دیدار پنجم را در تهران برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صعود کرد
  • ۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند
  • صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند
  • میرزازاده راهی نیمه نهایی شد
  • آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال