Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:11:55 GMT

خروج محمدی از ترکیب خنت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۶۸۶

خروج محمدی از ترکیب خنت

مدافع چپ ایرانی خنت در جمع نفرات اصلی تیمش مقابل اوستنده حضور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سوم مرحله کنفرانس ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال خنت که از میلاد محمدی در لیست نفراتش بهره می‌برد، از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه قلامکو آرنا مقابل تیم اوستنده قرار می‌گیرد.

 

میلاد محمدی پس از یک حضور تعویضی و سه بار قرار گرفتن پیاپی در ترکیب خنت بلژیک، در مسابقه امروز از جمع نفرات اصلی تیمش خارج شده و مقابل اوستنده نیمکت‌نشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ملی‌پوش ایرانی خنت در این فصل ۳۱ بار در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته و تنها در دو مسابقه فرصت حضور در زمین را نداشته که ممکن است امروز هم به‌عنوان یار جانشین مقابل اوستنده بازی کند.

 

یاران محمدی با ۲۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول مرحله کنفرانس ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفتند که برای رسیدن به مرحله پلی‌آف و پس از آن کسب سهمیه لیگ اروپا، باید در جدول چهار تیمی این رقابت‌ها صدرنشین شوند؛ جایگاهی که اوستنده با ۳۰ امتیاز فعلا در اختیار دارد.

میلاد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم‌ملی ایران ترکیب این تیم را برای دیدار برگشت امروز مقابل ترکمنستان در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را مشخص کرد که به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی.

دیگر خبرها

  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • انگلیس 2-۲ بلژیک؛ فرار از شکست در بلینگتایم!
  • انگلیس - بلژیک؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان
  • دکلان رایس کاپیتان انگلیس مقابل بلژیک