Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: فقر، تنگدستی، بیکاری و فاصله طبقاتی آشکار و غیر قابل باور شرایطی به وجود آورده است که دولت جدید دولتی با اولویت های اقتصادی باشد.

مهرعلیزاده گفت: اختلاف نظرها و کش و قوس‌های بی حاصلی که در عرصه داخلی ایجاد و موجب خدشه دار شدن وحدت ملی و ضرر زدن به منافع ملی کشور و از بین بردن آسایش فکری و روانی مردم شده است، دولتی می‌طلبد که با روحیه عملگرایانه بتواند همه مردم، همه نخبگان و فعالین از گروه های مختلف اجتماعی را در کنار هم قرار دهد تا بتوانیم راه حل های معطوف به رفع مشکلات اقتصادی، تولید، صادرات و حضور در بازارهای بین المللی را پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلاح امور اقتصادی و رونق اقتصادی و خلق ثروت حاصل هم اندیشی همه جریان ها است. امروز اولویت کشور اقتصاد است و برای رفع مشکلات اقتصادی و ریشه کن شدن فقر و تنگدستی و جلوگیری از اوضاعی که هر روز شاهد آن بوده و هستیم، باید اقدام کنیم.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری نام دولت خود را «دولت تحول و عدالت» عنوان کرد.

ادامه دارد...

کد خبر 5211141 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور انتخابات 1400 محسن مهرعلیزاده انتخابات 1400 محمد جواد ظریف ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان وزارت کشور مجلس شورای اسلامی صحن مجلس فلسطین انتخابات ریاست جمهوری هیئت دولت حسن روحانی برجام محمد باقر قالیباف افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از تحقق و در دست اجرا بودن بیش از ۹۰ درصد مصوبات حوزهٔ اقتصادی سفر رئیس‌جمهور در لرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به لرستان ۴۶ مصوبه در حوزه اقتصادی داشتیم که تا کنون ۳۳ مصوبه یعنی ۷۲ درصد آنها به‌صورت کامل اجرا شده‌اند.

معاون اقتصادی استانداری لرستان، ادامه داد: ۹ مصوبه دیگر که ۲۰ درصد آنها هستند با پیگیری‌های لازم و اعطای تسهیلات در دست اجرا و تکمیل هستند.

ابراهیمی با اشاره به وجود موانع خارج از دست مجموعه دولت برای اجرای چهار مصوبه دیگر، اظهار کرد: این چهار مصوبه پرونده قضائی داشته و صلاحیت تعیین و تکلیف آنها در دست قوهٔ قضائیه است.

وی افزود: رفع مشکلات این چهار پروژه یا مصوبه از دست مجموعه استان خارج بوده و تنها از طریق قوه قضائیه قابل مرتفع‌شدن هستند، لذا اصولاً طرح آنها در سفر رئیس‌جمهور تا زمانی که مشکل حقوقی دارند نباید انجام می‌شد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان همچنین به بازگشت به چرخه تولید ۱۸۳ واحد اقتصادی تعطیل شده از قبل در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۴ واحد در بخش صنعت و معدن، ۱۲۷ واحد کشاورزی و دو واحد مربوط به بخش گردشگری هستند که با اعطای تسهیلات و رفع موانع موجود به چرخه بازگشته و فعال شدند.

ابراهیمی، ادامه داد: بیش از ۱۱۵ واحد دیگر نیز که در حالت نیمه‌فعال بودند با حمایت‌های لازم از طرف دولت در لرستان فعال شدند.

وی به سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در حوزه‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: از این میزان اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ریالی هستند که با پیگیری استاندار و با توزیع به‌موقع به دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان اشتغال بوده است.

کد خبر 6080457

دیگر خبرها

  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان