Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@21:23:59 GMT

پیام تبریک شریعتمداری به مناسبت عید سعید فطر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۷۵۵

خبرگزاری آریا - وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی عنوان کرد؛ مردم متدین ایران اسلامی به رغم شرایط خاص و همه گیری ویروس منحوس کرونا،مراتب بندگی و توجه خالصانه خود را با اجرای دستورات الهی و پیوند با معارف نورانی به ویژه در شب‏‌های قدر،به شکلی زیبا و موثر ترسیم کردند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی متن پیام به این شرح است : 
بسم‌‏الله الرحمن الرحیم
«الحمد لله على ما هدانا و له الشکر على ما اولانا»
فرارسیدن عید سعید فطر، عید خشنودی و رضای روزه داران از طاعت پرردگار خویش را به همه مسلمانان به ویژه ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‏ گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خداوند سبحان را شاکریم که امسال نیز مردم متدین ایران اسلامی به رغم شرایط خاص و همه گیری ویروس منحوس کرونا، مراتب بندگی و توجه خالصانه خود را با اجرای دستورات الهی و پیوند با معارف نورانی به ویژه در شب‏‌های قدر، به شکلی زیبا و موثر ترسیم کردند. 
بی تردید پیام جان بخش و روح افزای رمضان ، همدلی و همنوایی بیشتر در برابر مشکلات و تهدیدات است که با اتکا به قدرت لایزال الهی و یکپارچگی روز افزون، مسیر رشد و تعالی را هموار خواهیم ساخت . 
بار دیگر با تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی ، رییس محترم جمهوری و ملت بزرگوار ایران اسلامی ، توفیقات روز افزون و سلامتی جامعه بزرگ کارگران سخت کوش ،کارفرمایان،تعاونگران، خانواده بزرگ بهزیستی کشور ، بازنشستگان عزیز و آحاد مردم شریف را از خداوند منان مسئلت نموده ، امیدوارم بیش از پیش شاهد نزدیکی دل‏‌ها و تحکیم پیوندهای دینی و رعایت ارزش‏‌های اخلاقی در رفتارهای فردی و اجتماعی خود باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در پی قهرمانی بازیکنان تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جمهوری اسلامی ایران به ویژه مدال آوران مازندرانی پیام تبریکی صادر کرد، در متن این پیام آمده است: پیروزی افتخارآفرین کشتی گیران رشته‌های فرهنگی و آزاد تیم ملی کشتی به ویژه افتخار آفرینی دلیرمردان و جوانان دیار پهلوانان و کشتی دوست، برگ زرین دیگری بر افتخارات و پیروزهای مکرر این دیار را رقم زد و قلب همه ملت به ویژه دیار کشتی دوست و کشتی پرور استان مازندران را شاد کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران به همراه مجموعه‌های مردمی وابسته از جمله شورای هیئات مذهبی، اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی، مجمع مؤسسات فرهنگی و تبلیغی، نهضت پیشرفت بانوان و کانون مداحان و شاعران آئینی استان، ضمن خداقوت به درخشش پهلوانان و دلاورمردان کشتی مازنی این پیروزی‌ها را به همه ی ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه سرزمین قهرمانان و پهلوانان علوی تبریک عرض می‌کند.

کد خبر 6081810

دیگر خبرها

  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش