Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:09:50 GMT

دهقان: برای نقاط ضعف و قوت آنها برنامه خاصی داریم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۷۶۰

دهقان: برای نقاط ضعف و قوت آنها برنامه خاصی داریم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم شهر خودرو علیرغم که برای ما قابل احترام است بالاخره برای نقاط ضعف و قوت آنها برنامه خاصی داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی دهقان، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهر خودرو مشهد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: عید سعید فطر را به هم‌میهنان‌عزیزم تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش‌آمد مخصوص برای تیم شهر خودرو دارم و امیدوارم میزبان خوبی باشیم.

وی بیان کرد: تیم ما از همه لحاظ شرایط خوبی را به سر می‌‌برد به خصوص 6 بازیکن کرونایی تیم در چند روز اخیر به مجموعه اضافه شدند که با صلاحدید آقای منصوریان و کادر فنی در زمان نیاز از آنها استفاده می‌شود.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: تیم شهر خودرو علیرغم که برای ما قابل احترام است بالاخره برای نقاط ضعف و قوت آنها برنامه خاصی داریم.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم