Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:51:05 GMT

۵۰ اتوبوس به ناوگان شهری شیراز اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۷۷۵

۵۰ اتوبوس به ناوگان شهری شیراز اضافه شد

ایسنا/فارس سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شیراز از ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری خبرداد.

پیمان باباخانی عصر ‌پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت در نشست مجازی با خبرنگاران، اضافه شدن 50 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درونشهری شیراز را با هدف تقویت و توسعه این ناوگان و در آستانه عید سعید فطر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در راستای اجرای سیاست عدالت محوری در ارائه خدمات شهری به شهروندان فهیم کلان شهر شیراز و توجه ویژه به ساختار توسعه حمل و نقل عمومی، شهرداری شیراز را پیوسته بر آن داشته از هیچ تلاشی در تحقق این باور دریغ نورزد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شیراز گفت: در مسیر ارائه خدمات شهری به شهروندان شیراز علیرغم همه دشواریهای تأمین منابع مالی و سرمایه ای، در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان و بحران جهانی پاندمی کرونا، تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس با بهترین مشخصات فنی و رفاهی موجود به منظور ارتقای کیفی و کمی خدمات حمل و نقل عمومی و توسعه زیرساخت‌های رفاهی شهروندان به ناوگان سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شیراز افزوده شد.

باباخانی عنوان کرد:  اعتبار هزینه شده در این زمینه مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که از اعتبارات سازمان اتوبوسرانی و شهرداری شیراز تامین شده است.

او به دغدغه سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت ها میانگین عمر ناوگان حمل و نقل را کاهش دهیم.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شیراز خاطرنشان: برای رفاه حال شهروندان و برابر سال‌های قبل ساعت کار همه اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شیراز و حومه همانند سال گذشته از ساعات ۶ صبح تا ۹ شب بوده که به دلیل شیوع بیماری کرونا ساعات کاری دستخوش تغییراتی شد اما قطعا  پس از تصویب ستاد مقابله با کرونا ساعات کاری ناوگان به حال سابق به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری شیراز ناوگان اتوبوس حمل و نقل درون شهری سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج دست نشان در این زمینه با اشاره به رشد چشمگیر تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین افزود: طی یک سال گذشته در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی وخارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، رشد نزدیک به ۳۲ درصدی دارد.

وی اظهار کرد: از مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده‌اند.

دست نشان یاد آور شد: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۴ هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و ۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6081529

دیگر خبرها

  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان