Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – زهره هراتیان مدیر ایفمارک پس از صحبت‌های فرهاد مجیدی، به ادعای او و اظهاراتش واکنش نشان داد. فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، گفته بود که ایفمارک پزشک خود را به استقلال تحمیل کرده و اجازه نداده که پزشک مورد تایید او، در کادرفنی استقلال قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: مجیدی: فردا به کورس قهرمانی برمی‌گردیم/ ۳ غایب استقلال در دربی از زبان سرمربی آبی‌ها/ وزارت ورزش پدر تیمم را درآورد

هراتیان در این خصوص گفت: اولین نکته این است که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و لیگ ایران، کسانی که وارد حوزه درمان میشوند باید حتما پزشک باشند و دارای مدارک حرفه‌ای در پزشکی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان مدارکی که به ما دادند، برای دندان پزشکی بود که مسلما نمی‌توانستیم. گفتیم اگر مدرک معادل‌سازی که تاییدیه وزارت بهداشت را دارد به ما ارائه کنند که این اتفاق رخ نداد.

وی درباره ادعای پزشک تحمیلی مجیدی عنوان کرد: همه عالم می‌دانند که ما یک بانک اطلاعاتی داریم که از ما می‌پرسند که پزشکی دارید که در کنار تیم کار کند؟ ما مدارک را بررسی می‌کنیم و اگر پزشک بود معرفی می‌کنیم. اما اگر فکر کنید که «پزشک ایفمارک» اما اینطور نیست. باشگاه باید یک پزشک معرفی کند؛ متخصص، اورتوپد و… اما حداقل مدرکش پزشکی باشد. اگر از نظر خصوصیت اخلاقی باهم مشکل داشتند، باهم کات کنند و یک پزشک جدید معرفی کنند.

هراتیان افزود: مورد سوم اینکه اشاره داشتند در تیم ملی المپیک بوده. خب اشتباه کردند. خوب شد این را گفتند، همین الان از کمیته انضباطی میخواهم که بگویند ایشان چطور آنجا حضور داشته؟ اگر کوتاهی از همکاران من در کمیته پزشکی بوده، این را بگویید.

او در پایان با اشاره به صحبت‌های مجیدی در این خصوص که ای اف سی مشکلی با این پزشک نداشته، اظهار داشت: درباره ای اف سی هم اینکه آنها فرم می‌فرستند که پزشک و فیزیوتراپ معرفی کنید. من نمیدانم چرا لایسنس نخواستند و این موضوعی است که من نمی‌خواهم به آن بپردازم. قطعا قوانین پزشکی اینطور است که یک پزشک و فیزیو تراپیست آنجا باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال خبر ویژه فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین المللی رشته اتومبیلرانی گفت : سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم آقایان حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران گفت : خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد ، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

ناظمی ادامه داد : این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت : ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند

مازیار ناظمی گفت : برای موفقیت های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 6086675

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد