Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افت ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت میوه های نوبرانه خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو زردآلو در میدان مرکزی ۱۸ هزار تا ۳۳ هزار تومان، گوجه سبز ۱۲ هزار تا ۳۰ هزار تومان، توت فرنگی ۱۰ هزار تا ۳۰ هزار تومان، گیلاس تلخک ۴۰ هزار تا ۶۰ هزار تومان، هلو ۱۵ هزار تا ۳۵ هزار تومان و چغاله بادام ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار تومان است که با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلو هندوانه در میدان مرکزی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان، طالبی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، جانا ۴ هزار تا ۵ هزار تومان و ملون ۲ هزار تا ۳ هزار تومان است‌.

دارایی نژاد قیمت کنونی هر کیلو موز هندی را ۲۲ هزار تومان و موز اکوادور را ۲۳ تا ۲۴ هزار تومان اعلام کرد و گفت: اگر ظرف یک ماه آینده واردات موز در قبال صادرات تمامی محصولات کشاورزی انجام نشود، قیمت موز در یک ماه آینده به ۴۰ هزار تومان می رسد.

فروش حواله  یک کانتینر سیب با نرخ ۴۰ میلیون تومان

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی ادامه داد: واردات موز در قبال صادرات تمامی محصولات کشاورزی اعم از سیب زمینی، پیاز، هندوانه، ملون، خیار و ... باید انجام شود چرا که واردات موز در قبال صادرات سیب منجر به ایجاد رانت می شود که از این موضوع تنها دلالان بهره می برند به طوریکه طی روزهای اخیر حواله یک کانتینر سیب ۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود‌.

وی از قاچاق انبه خبر داد و گفت: در حال حاضر انبه اجازه فروش در میدان مرکزی را ندارد و  تنها به طور مستقیم در مغازه های سطح شهر فروخته می شود .

دارایی نژاد با اشاره به اینکه قیمت هر کارتن آناناس ۱۰۰ هزار تومان کاهش داشته است، بیان کرد: قیمت کنونی هر کارتن آناناس از ۷۰۰ هزار تومان به ۶۰۰ هزار تومان رسیده که با این وجود قیمت هر عدد آناناس ۸۰ هزار تومان است.

وی قیمت هر عدد نارگیل را ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: آناناس و نارگیل از طریق مراجع رسمی وارد می شود‌.

این‌مقام مسئول در پایان تصریح کرد: از  مسئولان بخش حمل و نقل و وزارت راه و شهرسازی تقاضا داریم که به داد کشاورزان برسند چرا که قیمت حمل هر کیلو هندوانه یک هزار تا یک هزار و ۲۰۰ تومان است که با توجه به قیمت هندوانه، کشاورزان زیان قابل توجهی را متحمل شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار میوه میوه نوبرانه صادرات سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.

قیمت انواع برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به شرح ذیل است؛

هر کیلوگرم انواع دودی پر محصول غیرتنظیم بازار ۹۳ هزار تومان

هر کیلوگرم هاشمی غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم دمسیاه غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزارتومان

هر کیلوگرم شیرودی غیرتنظیم بازار ۸۱ هزار تومان

هر کیلوگرم طارم اصل غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم فجر غیرتنظیم بازار ۹۲ هزار تومان

هرکیلوگرم قهوه‌ای غیرتنظیم بازار ۹۴ هزار تومان

هرکیلوگرم معطر ایرانی سایر انواع (گرده، چمپا، عنبر بو …) غیرتنظیم بازار ۷۶ هزار تومان

هر کیلوگرم ندا غیرتنظیم بازار ۴۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه پر محصول غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه معطر غیرتنظیم بازار ۶۱ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی پاکستانی غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم هندی وارداتی دانه بلند ۱۱۲۱ غیرتنظیم بازار ۵۲ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی هندی دانه بلند غیرتنظیم بازار برندهای طبیعت، محسن، مژده و غیره ۶۲ هزار تومان

کد خبر 6087548

دیگر خبرها

  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول