Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@18:44:18 GMT

هینن: بهترین بازیکنان لهستان را به المپیک نمی‌برم!

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۸۲۵

هینن: بهترین بازیکنان لهستان را به المپیک نمی‌برم!

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: بهترین بازیکنان تیم ملی لهستان به المپیک نخواهند رفت، بلکه بازیکنانی به توکیو می‌روند که بهترین تیم را بسازند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان در مورد شرایط تیمش پیش از شروع لیگ ملت‌ها و المپیک توکیو اظهار داشت: امیدوارم برای فصل جدید آماده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در سال 2019 جواز حضور در المپیک را کسب کردیم و 2 سال است برای شروع این رویداد منتظر هستیم. زمان زیادی سپری شده و هنوز نکات زیادی وجود است که ما نمی‌دانیم.

سرمربی تیم ملی لهستان ادامه داد: من ملاقات‌های انفرادی زیادی با بازیکنان داشتم و همه آنها در مورد نقشه من برای مسابقات پیش رو می‌پرسیدند. هیچکدام از آنها باور نمی‌کردند که جواب من این باشد که هنوز برنامه‌ای ندارم! کرونا همه چیز را تغییر داده و به هم ریخته است. من و بازیکنان برای شروع مسابقات آماده هستیم ولی از نظر سازماندهی هنوز نمی‌دانم به چه درجه‌ای از آمادگی رسیده‌ایم.

هینن در مورد ترکیب تیم ملی لهستان در المپیک گفت: بهترین بازیکنان تیم ملی لهستان به المپیک نخواهند رفت بلکه بازیکنانی به توکیو می‌روند که بهترین تیم را بسازند. در مورد لیگ ملت‌ها هم تصمیم به همین شکل است. من مرتب با بازیکنان و کادر فنی در حال صحبت هستم. امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرم.

تیم ملی لهستان، نخستین حریف تیم ایران در المپیک توکیوست.

خروج 4 بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال تیم ملی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس

مدیرعامل و سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس طی نشستی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان این تیم گفت‌وگو کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در محل این باشگاه با اوسمار ویرا سرمربی سرخپوشان جلسه‌ای را برگزار کرد. در این جلسه، اوسمار گزارشی از وضعیت تیم، بازیکنان و‌ برنامه‌ها برای بازی‌های پیش رو ارائه و درباره مسائل و موضوعات تیم نکاتی را مطرح کرد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اختیار تمدید قراردادها را به مدیرعامل باشگاه سپرده‌اند.

تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • شوک به والیبال فرانسه چند ماه مانده به المپیک
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس
  • 14 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند