Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز فرآیند و ابلاغ رسمی شروع اقدامات اجرایی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور، ستاد انتخابات خارج از کشور نیز در وزارت امورخارجه تشکیل شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز فرآیند و ابلاغ رسمی شروع اقدامات اجرایی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری توسط وزیر کشور، ستاد انتخابات خارج از کشور نیز در وزارت امورخارجه تشکیل و دستورالعمل اجرایی انتخابات به کلیه سفارت خانه‌ها و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود ادیب مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه و رئیس ستاد انتخابات خارج از کشور، گفت: کلیه نمایندگی‌های سیاسی و کنسولی در خارج از کشور موظفند به استناد ابلاغیه و دستورالعمل اجرایی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با تشکیل هیئت‌های اجرایی، انتخاب اعضای ناظر شورای نگهبان و تشکیل شعب اخذ رای، زمینه حضور و مشارکت حداکثری هموطنان مقیم خارج از کشور را در این رویداد و حماسه ملی فراهم سازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور وزارت امور خارجه ریاست جمهوری ستاد انتخابات خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند