Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری بازی با پدیده مشهد گفت: آنالیز خوبی از تیم شهرخودرو داشتیم و علیرغم اینکه بازی جوانمردانه انجام شود، بتوانیم سه امتیاز این بازی را به هواداران هدیه کنیم

به گزارش ایلنا، علی اکبر دهقان، مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار برابر پدیده مشهد گفت: عید سعید فطر را به تمام هم میهنان عزیزم تبریک می‌گویم و خوش آمدگویی مخصوص برای مجموعه شهرخودرو دارم و امیدوارم که میزبان خوبی برای آنها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ما از همه لحاظ شرایط خوبی داریم به خصوص اینکه شش نفر از کرونایی‌های ما در روزهای اخیر به مجموعه ما اضافه شدند که با صلاحدید آقای منصوریان و کادرفنی در زمان نیاز حتما از آنها استفاده می‌شود. مجموعه تیم شهرخودرو علیرغم اینکه برای ما قابل احترام است، بالاخره ما برای نقاط قوت و ضعف آنها برنامه خاصی داریم. قطعا به بازیکنان‌مان متذکر شدیم که نقاط قوت آنها را کنترل کنیم و از نقاط ضعف آنها در نهایت زیرکی استفاده کنیم.

دهقان افزود: آنالیز خوبی از تیم شهرخودرو داشتیم و علیرغم اینکه بازی جوانمردانه انجام شود، بتوانیم سه امتیاز این بازی را به هواداران هدیه کنیم؛ اولین سه امتیاز خانگی سال ۱۴۰۰ ما باشد و یک عیدی خیلی خوب به هواداران‌مان بدهیم و به امید خدا در ادامه هم بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم‌مان رقم بزنیم.

مربی آلومینیوم درباره غایبان تیمش برای این مسابقه گفت: غایب خاصی نداریم؛ علیرغم اینکه شش بازیکن بازگشته‌اند هنوز دو سه نفر دیگر درگیر کرونا هستند اما خوشبختانه جایگزین خوبی برای همه آنها هست؛ همانطور که این اتفاق در آبادان افتاد. امیدواریم فردا تمام بازیکنانی که به کار گرفته می‌شوند به نحو احسن وظیفه خود را انجام بدهند و امیدواریم که یک بازی خوب و قابل قبولی را به اجرا بگذاریم.

او در پایان اظهار داشت: به امید خدا یک بازی خیلی خوبی را داشته باشیم و جوانمردانه دور از هر حاشیه‌ای باشد که سه امتیاز خیلی خوب را به طرفداران هدیه کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلومینیوم اراک پدیده مشهد آلومینیوم اراک پدیده مشهد علی اکبر دهقان سه امتیاز هدیه کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی شیرین مقابل سنگاپور، برانکو ایوانکوویچ با خوشحالی به جمع خبرنگاران رفت و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: اول از همه به بازیکنان تبریک می‌گویم، آنها زحمات زیادی کشیده‌اند. این پیروزی نیز تقدیم به هوادارانی است که به صحنه آمده‌اند. آنها به عنوان یار دوازدهم از ما حمایت زیادی کردند.

سرمربی چین نسبت به اتفاقات بعد از تساوی با سنگاپور عنوان کرد: از تساوی در بازی گذشته تا پیروزی ما در این بازی، سران فدراسیون فوتبال نیز کمک زیادی به ما کردند و جو و شرایط تمرینی خوبی به وجود آوردند.

برانکو در رابطه با این بازی گفت: روند بازی بسیار پرپیچ و خم بود. ما پیش افتادیم اما سریع به تساوی رسیدیم. خوشبختانه بازیکنان تحت تأثیر قرار نگرفتند. امیدوارم در آینده بهتر و بهتر شویم. برد در بازی بسیار روحیه مثبتی به ما می‌دهد.

وی ادامه داد: از نظر مربیگری، بسیار خوشحالم که تیم 90 دقیقه تاکتیک‌ها را اجرا کرد و موقعیت‌سازی خوبی داشت. ضربات ایستگاهی و کرنرهای زیادی در بازی وجود داشت. ما از این طریق اعتماد به نفس خود را افزایش داده‌ایم.

ایوانکوویچ همچنین از وو لی که دو گل به ثمر رساند تمجید کرد: وو لی به عنوان کاپیتان در این بازی بسیار خوب عمل کرد و خلق و خوی رهبری خود را نشان داد. او شایسته این عنوان است.

دیگر خبرها

  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!