Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@12:14:15 GMT

طرح موزاییکی پرسپولیس برای دربی رونمایی شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۹۰۹

طرح موزاییکی پرسپولیس برای دربی رونمایی شد+ عکس

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از آماده سازی طرح موزاییکی ویژه پرسپولیس برای دربی فردا (جمعه) خبر داد‌.

در متن این اطلاعیه آمده است:

این طرح منحصربه‌فرد از صبح امروز با تلاش کانون هواداران باشگاه روی سکوهای ورزشگاه آزادی چیده شد تا تصویر موزاییکی زیبایی برای حمایت از همه ارکان پرسپولیس روی چهار جایگاه از سکوهای ورزشگاه آزادی جانمایی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوگوی باشگاه پرسپولیس، پوستر برگرفته از تصویر همه بازیکنان و اعضای کادرفنی، ماکت هواداران و پرچم‌های سرخ به عنوان نماد اتحاد خانواده میلیونی هواداران پرسپولیس تدارک دیده شده و به زیباترین شکل ممکن روی سکوها به نمایش درمی‌آید.

همچنین کمیته روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت حضور میلیون‌ها هوادار در پویش #هفته اتحادپرسپولیسی‌ها اعلام و ابراز امیدواری می‌کند در هفته‌های باقی‌مانده تا پایان فصل، اتحاد بزرگی که طی سال‌های اخیر شکل گرفته و باعث ایجاد مهم‌ترین گردهمایی هواداران یک تیم در تاریخ فوتبال کشورمان شده، هر روز وسعت بیشتری بگیرد.

بدون تردید همدلی و اتحاد خانواده میلیونی پرسپولیس است که باعث رقم خوردن افتخارات بیشتر و ماندگار برای سرخ‌ترین تیم قاره آسیا می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس

گل گهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان پرسپولیس است

طرفداری | تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر در دیداری حساس میزبان پرسپولیس خواهد بود. این بازی بدون شک یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته از رقابت‌ها خواهد بود.

گل‌گهر در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که در تقابل‌های گذشته حتی یکبار هم موفق به شکست این تیم نشده است. سیرجانی‌ها در 10 تقابل با پرسپولیس، 7 شکست و 3 تساوی را تجربه کرده‌اند.

شاگردان اوزونیدیس که در این فصل نتایج متفاوتی کسب کرده‌اند، برای طلسم‌شکنی مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. آنها در تلاش هستند تا با کسب پیروزی در این دیدار، خود را به جمع بالانشینان نزدیک‌تر کنند.

پرسپولیس نیز که در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی است، برای حفظ فاصله اش با استقلال به دنبال کسب پیروزی در این بازی است.

دیدار دو تیم گل‌گهر و پرسپولیس روز 19 فروردین در ورزشگاه امام علی سیرجان برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم