Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@19:26:30 GMT

مس سونگون پوکر کرد، گیتی پسند نایب قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۹۲۴

مس سونگون پوکر کرد، گیتی پسند نایب قهرمان شد

ایسنا/اصفهان ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با چهارمین قهرمانی مس سونگون در تبریز و نایب قهرمانی گیتی پسند در اصفهان به پایان رسید تا حسرت قهرمانی نماینده اصفهان شش ساله شود.

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز (پنجشنبه- ۲۳ اردیبهشت ماه) به صورت همزمان در شهرهای اصفهان، تبریز و مشهد از ساعت ۱۶ برگزار شد، تیم های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه مدعیان کسب قهرمانی بودند که البته شانس مس سونگون قهرمان سه دوره متوالی لیگ بیش از بقیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در اصفهان تیم گیتی پسند با لشکری از مصدومان میزبان تیم جوان و پرانگیزه مقاومت البرز بود، سروش احمدی، سعید احمدعباسی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، قدرت بهادری، میثم برمشوری، بهروزی جعفری مصدومان گیتی پسند بودند که وفایی، توکلی و احمدعباسی با تلاش پزشک تیم به بازی رسیدند و به میدان رفتند.

اسامی تیم گیتی پسند اصفهان:

علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، وحید شمسایی، علیرضا وفایی، مهدی مهدی خانی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، سعید احمدعباسی، مسعود یوسف، مهدی مصطفایی، مهران رضاپور و وحید شفیعی.

سرمربی: وحید شمسایی

مدیر تیم: علی هواکشیان

اسامی تیم مقاومت البرز:

هادی شجاع، سجاد بابایی، سهیل جامدی، مهدی نوروزی، شهاب طالبی، داود خسروی، آرش دهدارعریضی، سجاد عادلی پور، سجاد دارابی، مهدی حاجی پور، مهدی آهنگری و هادی دهقانی محمدآبادی.

سرمربی: فرهاد کشاورزی

مدیر تیم: ابراهیم سوری

حساسیت بازی آن قدر بود که دو تیم از ابتدا دست به ریسک نزنند و سعی کنند با تمرکز و اداره کردن بازی، خود را به دروازه یکدیگر نزدیک کنند، گیتی پسندی ها در دو صحنه توسط سعید احمدعباسی بهترین گلزن خود چند موقعیت خوب را از دست دادند.

گیتی پسند موقعیت های دیگری توسط حسن زاده و سنگ سفیدی را از دست دادند، در تبریز مس سونگون سه گل وارد دروازه کراپ الوند کرد که البته گل اول از روی نقطه پنالتی توسط فرهاد فخیم زده شد. شهاب طالبی بازیکن مقاومت نیز در یک صحنه که می توانست دروازه سپهر محمدی را باز کند توپ خود را به اوت زد.

در یکی از حملات گیتی پسند، عادلی از تیم مقاومت توپ را در روی خط دروازه با سر بیرون کشید تا مانع گلزنی گیتی پسند شود.

احمدعباسی در فاصله سه دقیقه به پایان، توپ را به بالای دروازه مقاومت البرز فرستاد تا این موقعیت نیز از بین برود، در ادامه بازیکنان مقاومت چسبیده به محوطه جریمه مرتکب خطا شدند که وحید شمسایی که برای گیتی پسند به میدان آمده بود این توپ و موقعیت را از دست داد، در ادامه شمسایی با یک پاس پشت حسن زاده را صاحب توپ کرد، حسن زاده نیز این توپ را با بی دقتی به بیرون زد تا گیتی پسند همچنان ناکام در بازکردن دروازه مقاومت البرز باشد.

در پایان نیمه نخست سه بازی هفته پایانی، مس سونگون با نتیجه ۴ بر صفر، فرش آرا مشهد و سن ایچ با تساوی یک بر یک و گیتی پسند و مقاومت البرز بدون گل به پایان رسید.

در ثانیه های پایانی نیمه نخست برق سالن پیروزی نیز قطع و پس از دقایقی وصل شد و بازی ادامه پیدا کرد.

نیمه دوم بازی دو تیم برای کسب نتیجه به میدان آمدند، گیتی پسند که چیزی برای از دست دادن نداشت سعی کرد با گردش توپ و فشار بر روی تیم جوان کشاورزی مقاومت آنها را بشکند که نتیجه معکوس داد و این مقاومت بود که توسط آرش دهدار به اولین گل این بازی رسید تا شمسایی و بازیکنانش خود را به آب و آتش بزنند، در ادامه با فشار زیاد گیتی پسند میزبان، سنگ سفیدی در دقیقه ۲۷ اولین گل گیتی پسند را وارد دروازه بابایی کرد تا کار به تساوی کشیده شود و گیتی پسند خود را به رده دوم جدول برسانند.م

مقاومت یک موقعیت خود را توسط سهیل جامدی از دست داد و در گیتی پسند هم حسن زاده در دو قدمی دروازه، توپ را به بیرون زد تا حسرت نیمکت نشینان را به دنبال داشته باشد. حسن زاده دو دقیقه بعد نیز یک موقعیت دیگر را از دست داد.

سعید احمدعباسی در دقیقه ۳۴ توانست دومین گل گیتی پسند را به ثمر برساند تا تعداد گل های خود را در لیگ به عدد ۲۶ برساند.

در فاصله سه دقیقه به پایان بازی شمسایی از روی یک ضربه ایستگاهی اولین گل خود در این فصل و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

فرهاد توکلی، سپهر محمدی و وحید شمسایی از گیتی پسند در این دیدار از محمودرضا نصیرلو اخطار گرفتند، نصیرلو در فاصله ۴ دقیقه به پایان بازی فرهاد کشاورزی سرمربی مقاومت البرز را به دلیل اعتراض به تصمیم داور از زمین اخراج کرد.

در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم مس سونگون در خانه جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه ۷ بر یک کراپ الوند را پشت سر گذاشت و به چهارمین قهرمانی متوالی خود رسید، گیتی پسند ۳ بر ۱ در اصفهان مقاومت البرز را شکست داد و نایب قهرمان شد و سن ایچ ساوه با وجود شکست ۴ بر۳ مقابل فرش آرا سوم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون سن ایچ ساوه سعید احمدعباسی مقاومت البرز وحید شمسایی مس سونگون گیتی پسند حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار

به گزارش “ورزش سه”، هوادار تهران که با حملات پردامنه خود توانسته بود به دو  گل مقابل پیکان دست یابد و در آستانه دستیابی به سه امتیاز قرار گیرد، با دو گلی که فلاح و زمانی برای پیکان به ثمر رساندند، به تساوی رضایت داد.

نکته جالب توجه اینکه این چهارمین بازی‌ای است که مسعود شجاعی روی نیمکت هوادار در آستانه کسب سه امتیاز قرار دارد اما در نهایت به تساوی رضایت می‌دهد.

آنها مقابل نساجی در قائمشهر نیز با دو گل از حریف پیش افتاده بودند اما در نهایت به تساوی دو - دو رسیدند. بنفش‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک نیز پیش افتاده بودند و در نهایت با تساوی در این بازی به کار پایان دادند. دیدار مقابل فولاد خوزستان دیگر دیداری بود که این تیم توانسته بود از حریف پیش بیفتد؛ آنها در شرایطی که با دو گل در زمین حریف پیش افتاده بودند در نهایت با تساوی ۳-۳ به این بازی دست یافتند.

اکنون مسعود شجاعی در دیدار مقابل پیکان نیز در شرایطی که با دو گل از شاگردان رضا عنایتی پیش بود، در نهایت با تساوی کار را پایان داد تا این چهارمین بازی‌ای باشد که تیمش در آستانه برد، به تقسیم امتیاز رضایت دهد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد