Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فردا بازی سخت و حساسی داریم. هفته پیش با وجود اینکه بازی خوبی انجام دادیم، موقعیت داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم، اما شکست خوردیم. الان وضعیت جدول به گونه‌ای است که باید دربی را ببریم تا در کورس باقی بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایدی دربی‌باز است
وی درباره اینکه در گذشته یکی از دربی‌بازها بوده است و امروز چه بازیکنی مانند او چنین شرایطی دارد، گفت: مهدی قایدی.

برای فصل بعد تیمی می‌بندم که همه از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند
مجیدی در ادامه انتقاداتش از عملکرد آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات تصریح کرد: صحبت من بیشتر درباره ساختار باشگاه بود. تیم پرسپولیس براساس تفکراتش بسته شده است. در استقلال دو سال پیاپی است که تیم با نظر سرمربی بسته نمی‌شود. بازیکنانی که الان داریم بد نیستند، اما در یک پست پنج بازیکن داریم و در پستی دیگر بازیکنی مصدوم شود، جایگزین نداریم و هیمن موضوع باعث می‌شود ترکیب اصلی ثبات نداشته باشد. بهتر است یک تیم براساس تفکرات مربی بسته شود. ما در حال حاضر بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم. قول می‌دهم برای فصل آینده یک تیم بسیار خوب ببندم که همه از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند و همان تیمی شود که هواداران دوست دارند.

تمرکز داشته و باهوش باشیم، می‌توانیم دربی را ببریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال استراتژی تیمش برای دیدار فردا مقابل پرسپولیس را اینطور تشریح کرد: استراتژی ما این است که برای ماندن در کورس قهرمانی باید طوری بازی کنیم که ببریم. این کار نیاز به تمرکز بالا دارد. پرسپولیس تیم خوبی است و از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. اگر تمرکز داشته و باهوش باشیم، می‌توانیم برنده دربی باشیم.

یک پزشک تیمم را در آسیا نجات داد
وی در واکنش به طرح این موضوع که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در برخی از بازی‌ها با ریسک بالایی بازی می‌کرد و آیا فردا احتمال دارد چنین اتفاقی بیفتد، گفت: درست است. بازی‌ها در آسیا هر سه روز یک بار برگزار می‌شد و تیم ما از بازی سوم تحلیل رفت. ما امکانات تیم‌های عربی برای ریکاوری را نداشتیم. با پزشکی در زمان حضورم در تیم فوتبال امید آشنا شده بودم و نمی‌دانم ایشان را حمید استیلی آورده بود یا فرد دیگری، اما از او خواستم به اردوی استقلال بیاید. ایشان با هزینه شخصی به عربستان آمد و داروهایی با قیمت بالا آورد و تیمم را نجات داد. طبیعی بود تیم ما از نظر بدنی اُفت کند و خسته شود و کیفیتش پایین بیاید، اما با این شرایط باهوش هم بودیم، چون می‌دانستیم با گرفتن یک امتیاز از الاهلی عربستان در بازی برگشت و پیروزی در بازی آخر مرحله گروهی صعود خواهیم کرد.

برای رفع نقاط ضعف تیم وقت گذاشتم
مجیدی در مورد مشکلات خط دفاعی استقلال در دیدارهای گذشته یادآور شد: مشکل بحث دفاع تیمی است نه فردی. در هفته گذشته روی این موضوع وقت گذاشتم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.

بعد از دربی مفصل درباره برخی مسائل صحبت می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چه انتقادی از مدیریت این باشگاه دارد، گفت: دوست ندارم تمرکز من و بازیکنان قبل از دربی به هم بخورد. بعد از دربی مفصل درباره برخی مسائل صحبت خواهم کرد. در این مدت تصمیم گرفته بودم کمتر صحبت کرده و سکوت کنم تا تمرکز خودم و بازیکنان به هم نخورد، اما ظاهراً هر چقدر سکوت کنیم، کارهایی می‌کنند که صحبت‌هایی انجام دهیم. به من گفتند دکتر تیمم که شب گذشته وارد ایران شده است، روی نیمکت ننشیند. من با این دکتر در تیم فوتبال امید آشنا شدم و دوست من نبوده است که مخالفت می‌کنند.

فردا تیمم را مثل مرد به زمین می‌فرستم
مجیدی ادامه داد: من از این دکتر خواهش کردم که به تیم ما بیاید، چون به خاطر رعایت برخی مسائل شغلی نگفتم پزشک قبلی چه بلایی سر تیمم در عربستان آورد. امروز به من گفتند هراتیان اجازه نمی‌دهد پزشکی که می‌خواهیم روی نیمکت بنشیند. نه پرسپولیس و نه یحیی گل‌محمدی نیازی به این کارها ندارند. فردا تیمم را مثل مرد به زمین می‌فرستم و بدانید تمرکز من به هم نمی‌خورد.

هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟!
مجیدی با انتقاد از دخالت افراد مسئول در وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه استقلال گفت: خواستیم مسئول رسانه باشگاه را عوض کنیم، گفتند شخصی به نام «مبین» در وزارت ورزش مخالف است! او چه کاره است که درباره امور باشگاه استقلال نظر می‌دهد؟! همین کارها را کرده‌اند که دلال‌ها تیم را می‌بندند. هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟ هراتیان که سهل است، به بزرگ‌تر از او نیز اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد. چطور این پزشک در تیم فوتبال امید مجوز داشته است که روی نیمکت بنشیند، اما امروز ایفمارک مدارک او را تأیید نمی‌کند؟! مدارک این پزشک را که در عربستان کنار تیم ما حضور داشت، AFC تأیید کرد، اما سازمان لیگ و ایفمارک ما تأیید نمی‌کنند!

به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد
«این کارها زشت است و دوره‌اش گذشته.»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: اجازه دهید تیم‌ها جوانمردانه بازی کنند. دو تغییر در تیم انجام دادیم، وزارت ورزش پدرمان را درآورد. اجازه نمی‌دهیم کسی درباره استقلال تصمیم بگیرد یا حاشیه‌ای برای مربی و بازیکنان قبل از بازی ایجاد شود. مدارک این پزشک را تأیید نکردند، چون پزشک ایفمارک را که کیفتیش پایین و در حد استقلال نبود، بیرون کردم. سرمربی به غیر از سرپرست که باشگاه انتخاب می‌کند، اختیار دارد در خصوص رسانه، تیم پزشکی و … تصمیم بگیرد. به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد.

دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه نشست خبری خود درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: دربی را واقعاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد. چیزی که در ذهنم هست بازی زیبا از طرف خودمان و پرسپولیس است و امیدوارم هواداران از دیدن دربی لذت ببرند.

هر کسی را در ترکیب بگذاریم با تمام وجودش بازی می‌کند
مجیدی در واکنش به مصدومیت برخی از بازیکنان پرسپولیس و غیبت احتمالی آنها تصریح کرد: ما هم آرش رضاوند را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، متین کریم‌زاده مصدوم است و آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی در تمرین امروز بررسی می‌شود. مطمئنم هر کسی را در ترکیب بگذاریم با تمام وجودش بازی خواهد کرد، چون این مسئله را در چهره بازیکنان دیدم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه نظری درباره سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس دارد، گفت: ترجیح می‌دهم در مورد تیم حریف و بازیکنانش صحبت نکنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه دربی شهرآورد فرهاد مجیدی استقلال تصمیم بگیرد تیم فوتبال استقلال وزارت ورزش بازی ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!

پیشکسوت باشگاه استقلال بعد از برتری این تیم مقابل شمس آذر کنایه‌هایی به رقیب سنتی آبی‌پوشان زد و گفت با VAR پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین صادقی بعد از پایان بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر کنم بعد از چند وقت دوری، دوباره ورزشگاه آزادی را از نزدیک دیدم. البته روی سکوهای پایین کمر درد گرفتیم. تمام ستون فقرات‌مان درد گرفت. اصلاً نه می‌شود نشست و نه می‌شود تکیه داد. با این حال به همه بچه‌های استقلال خسته نباشید می‌گویم. آنها سه امتیازی شیرین را گرفتند.

کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم

وی ادامه داد: به دقایق پایانی بازی نگاه نکنید، آخر بازی‌ها، فشار مسابقه وجود دارد. استقلال استحقاق این سه گل را داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. به همه هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه سابقه کاپیتانی استقلال را دارد و حال و هوای امروز ورزشگاه با استقبال هواداران، روزهای بازی او را تداعی می‌کرد، گفت: ما پنج تا شش فینال تا قهرمانی لیگ برتر داریم. بارها و بارها گفتم با خود آقای نکونام عزیز هم صحبت کردم، امیدوارم اتحاد بین باشگاه، جواد نکونام و هواداران عزیزمان باشد و این پنج تا شش بازی به خوبی و خوشی بگذرد. قهرمانی دور از دسترس نیست و خیلی راحت می‌توانیم به این عنوان دست پیدا کنیم. اتفاقات خوب را با حضور هوادار می‌توانیم رقم بزنیم.

صادقی راجع به اینکه شرایط جدول مسابقات لیگ و نزدیکی امتیازات تیم‌ها، تصریح کرد: زیبایی فوتبال ایران به همین کورس قهرمانی است که پرسپولیس دنبال استقلال است. امیدوارم اتفاقات خوب برای تیم بیفتد. مطمئناً قرار است اتفاقات خیلی قشنگ‌تر بیفتد که ان‌شاءالله کمیته داوران، دوستان دیگر و اشخاصی که باشگاه استقلال را اذیت می‌کنند. آنها جواد نکونام، باشگاه استقلال و داوری را تحت فشار می‌گذارند. دست پیش را می‌گیرند که پس نیفتند. من بلد نیستم مثل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طبق پنج یا شش سال گذشته آنها، بگویم اینها نمی‌خواهند قهرمان شویم. فوتبال دیگر پروسه جدیدی است. آنها خسته نمی‌شوند؟!

وی افزود: اینها نمی‌خواهند قهرمان شویم؟! یعنی دوباره دنبال جام هستید؟ وزیر ورزش قبلی رفت و وزیر ورزش جدید آمده است. از این حرف‌ها نیست. از این حرف‌های اپیدمی نزنند. باشگاه پرسپولیس به این بزرگی و با این هواداران، تیم خوب و با این انسجام و قدرتی که دارند، مدیرعامل آنها بیاید بگوید، نمی‌گذارند دوباره قهرمان شویم. چه کسی با شما کار دارد؟

« بازیکنان استقلال بعد از بازی آلومینیوم اراک گفتند که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود.»‌ مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به این جمله خبرنگار عنوان کرد:‌ بله، اگر کمک داور ویدیویی نیاورند، اینها شاید یک اتفاق خوبی برای‌شان بیفتد. دو ایراد فنی، داوری و کمک داور ویدیویی شاهکار است.

صادقی خطاب به هواداران استقلال تصریح کرد: امیدوارم هواداران باشگاه استقلال در این پنج تا شش هفته تیم را در شهرهای دیگر تنها نگذارند و بتوانند پشتوانه باشند تا قهرمان شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به عنوان سرمربی تیم امید استقلال انتخاب شود، اظهار داشت: چه بگویم؟! ببینید چند سال است که با من صحبت می‌شود، ولی در آخر این اتفاق نمی‌افتد. نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود. امیدوارم در آخر این اتفاق بیفتد و بتوانم به خانه خودم برگردم. اگر بتوانم در فوتبال پایه به تیم کمک کنم از این کار دریغ نمی‌کنم. تجربیات‌مان را در اختیار جوانان این باشگاه قرار می‌دهیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار با سرمربی آبی‌پوشان گفت: جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب را بعد چند مدت دوری از فوتبال دیدم و با آنها صحبت کردم. جواد نکونام خیلی تحت فشار است. امیدوارم این اتفاقاتی که در جراید در قبال جواد نکونام، آقای خطیر و هواداران می‌افتد، باعث یک اتحاد قشنگی شود و حواس‌شان به جراید رقیب باشد. امیدوارم نگاه‌شان به جراید سیاه و خاکستری فوتبال ایران باشد. متأسفانه شرایط بد رقم می‌خورد، زمانی که استقلال در صدر جدول است، نمی‌گذارند قهرمان شود، اما وقتی استقلال از صدر جدول پایین می‌آید همه چیز به روال خودش است. از این جراید سیاه بترسند. من می‌دانم، اما نمی‌خواهم حرفش را بزنم، چون بعد از پنج سال قصد دارم به این فوتبال بیایم و کار کنم و نمی‌خواهم در این جراید سیاه بروم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کورس داغ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی آرسنال برای جدال با وولورهمپتون
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم