Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@13:46:00 GMT

گیتی‌پسند اصفهان نایب قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۹۶۶

تیم‌گیتی پسند اصفهان روز پنجشنبه در دیدار نهایی لیگ برتر توانست مقاومت البرز را شکست دهد و برای ششمین بار نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز از هفته نهایی لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم گیتی پسند اصفهان با شکست سه به یک توانست نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان وحید شمسایی بعد از پیروزی روحیه بخش در هفته قبل مقابل سن ایچ ساوه در حالی به مصاف مقاومت البرز رفتند که این تیم در دیدار رفت در حالی که گیتی پسند تا دقایق پایانی پیروز میدان بود کار را به تساوی ۲ به ۲ کشاند تا همان ۲ امتیاز معادلات نماینده اصفهان را برای قهرمانی بر هم بزند.

گیتی پسند که در این دیدار بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل محرومیت و مصدومت در اختیار نداشت با توجه به پیروزی مس سونگون ورزقان در مقابل کراپ الوند نایب قهرمان لیگ برتر شد.

شاگردان شمسایی تنها در صورت برد مقابل مقاومت البرز و شکست یا تساوی مس در دیدار همزمان می‌توانستند قهرمان لیگ برتر شود.

در این دیدار ابتدا آرش دهدار برای مقاومت البرز گلزنی کرد و در ادامه محمد سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی و وحید شمسایی برای گیتی پسند گلزنی کردند.

وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی پسند در این دیدار به دلیل کمبود بازیکن به میدان آمد و یک گل برای تیمش به ثمر رساند.

در سایر دیدار‌ها مس سونگون ورزقان با نتیجه هفت بر یک کراپ الوند را شکست داد و قهرمان لیگ برتر شد و تیم سن ایچ ساوه با اینکه از فرش آرا مشهد با نتیجه چهار بر یک شکست خورد به رتبه سوم رسید.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲، ۱۳۹۳ و ۹۸ مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را به دست آورد.

گیتی پسند همچنین در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.   هفته دهم و پایانی از دور نهایی این رقابت‌ها امروز با برگزاری ۳ دیدارِ همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های تبریز، مشهد و اصفهان پیگیری می‌شود و طبق برنامه، تیم مس سونگون که تا پیش از آغاز این هفته با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته میزبان کراپ الوند است و در صورت برتری در این بازی برای چهارمین سال پیاپی عنوان قهرمانی را جشن خواهد گرفت، در دیگر بازی‌های امروز هم، فرش‌آرا مشهد با سن‌ایچ ساوه و گیتی‌پسند اصفهان با مقاومت البرز برابر هم به میدان می‌روند.   گیتی پسند و سن ایچ هم با ۱۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته اند و منتظر لغزش مس هستند تا بتوانند با پیروزی برابر حریفان خود به مقام قهرمانی برسند. برچسب ها: لیگ برتر فوتسال ، فوتسال ، مس سونگون ، کراپ الوند

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال مس سونگون کراپ الوند گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال قهرمان لیگ برتر مقاومت البرز نایب قهرمان کراپ الوند مس سونگون سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد

تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.

به گزارش مشرق، مرحله ‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار رده‌بندی و فینال پیگیری شد.

تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) رفت.

پورعسگری و آقاجانی در این دیدار با نتایج ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۸ مغلوب حریف قدرتمند خود شدند تا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره اکتفا کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و این تیم امروز در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا در مجموع از زمانی که میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شده است، در مدت یک ماه سه مدال برای والیبال ایران ضرب شده باشد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در این رقابت‌ها حضور داشت که در مرحله مقدماتی دو برد و یک شکست به دست آورد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد.

میرزاعلی و خاکی زاده در مرحله نخست حذفی به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر صفر با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۸ مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. حسن بازدرهوا نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها چندین قضاوت داشت.

تیم‌های تایلند یک و نیوزیلند یک نیز در مسابقه رده‌بندی تور آزاد آسیایی سامیلا به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده نیوزیلند دو بر یک حریف خود را شکست داد و به مقام سومی و مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • قهرمان لیگ برتر، اسکلت تیم ملی را در آسیا شکل می‌دهد
  • پیروزی تیم هندبال گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • پیروزی گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • تداوم صدرنشینی مس در لیگ برتر هندبال