Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:21:08 GMT

آغاز به‌کار مجدد جمعه بازار تمبر و فیلاتلیک

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۰۰۲

آغاز به‌کار مجدد جمعه بازار تمبر و فیلاتلیک

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسن عمیدی با اعلام این خبر گفت: از دوم آبان ماه سال گذشته و همزمان با بازگشایی در قدیمی موزه ارتباطات پس از ۳۷ سال، جمعه بازار تمبر و فلاتلیک کشور در بال شرقی این موزه راه اندازی شد.

رئیس موزه ارتباطات افزود: با توجه به تعطیلی موزه و جمعه بازار به دلیل شیوع ویروس کرونا این بازار مجددا فردا در حیاط مرکزی موزه ارتباطات آغاز به کار کرده و پذیرای علاقه‌مندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمیدی با اشاره به اینکه خرید و فروش تمبر و اسناد ملی پست به عنوان اسناد تاریخی و فرهنگی در سال های گذشته در روزهای جمعه در خیابان امام خمینی (ره) تهران و در نزدیکی موزه ملی پست به صورت دست فروشی انجام می‌شد، گفت: به منظور ساماندهی این گروه و رفاه حال آنها محلی را در داخل ساختمان طراحی کردیم که در اختیار انجمن تمبر ایران قرار بگیرد که بتوانند روزهای جمعه مبادلات را در فضای بهتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه رویداد جمعه بازار تمبر، هم به میراث فرهنگی کمک کرده و هم فرهنگ غنی پست را احیا می‌کند از شهرداری منطقه ۱۲ بابت همکاری با شرکت ملی پست وموزه ارتباطات در راستای راه اندازی جمعه بازار تمبر تقدیر کرد.

«فیلاتلیک» هر چیزی که به پست و تلگراف مربوط می شود؛ از تمبر گرفته تا سکه و اسکناس را شامل می‌شود.

برچسب‌ها گردشگری موزه ارتباطات میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری موزه ارتباطات میراث فرهنگی گردشگری موزه ارتباطات میراث فرهنگی اخبار کنکور جمعه بازار تمبر موزه ارتباطات ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سریال «نون خ» در ترویج صنایع دستی، مناطق گردشگری و آداب و روسوم مردم موفق بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم، در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند و تصور من این است که اگر این‌ها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی مؤثر باشد.

وی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور افزود: از من در مورد قیمت بلیت‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰,۰۰۰ تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریباً همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایرنا

کد خبر 747457

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • همه چیز درباره موزه تمبر یکتا کرج
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان