Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@23:05:37 GMT

اختراع «دست سوم» برای نگه‌داشتن موبایل

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۰۴۵

اختراع «دست سوم» برای نگه‌داشتن موبایل

به گزارش همشهری آنلاین از گیزمودو، نگه‌دارنده های موبایل برای استفاده در خودرو، پیش از این، تولید شده بود، اما حالا یک شرکت، ابزاری مکانیکی، مشابه همان نگه‌دارنده‌ها را برای بستن به مچ دست تولید کرده است.

شاید خنده دار به نظر برسد، اما اگر مراقب موبایل‌قاپ ها باشید، این ابزار می تواند بسیار کاربردی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ژاپنی سازنده این ابزار، قبلا هم ابتکارات عجیب و غریبی به بازار عرضه کرده است. از جمله این گجت ها می توان به یک غذاپز دوطبقه رومیزی(یک طبقه برنج و طبقه دیگر، سبزیجات و ماهی و ...)، یک دستگاه ظرفشویی دستی برای کسانی که ماشین ظرفشویی ندارند و یک گجت تهویه برای زیر بغل که با باتری کار می کند و عرق زیر بغل را خشک می‌کند، اشاره کرد.

در ابتکار جدید این شرکت، شما یک بازوی کوتاه مفصل‌دار و چرخان را می بینید که با استفاده از یک گیره قابل تنظیم، موبایل را به شکلی ایمن نگه می دارد. این یک ایده ساده است و اگر از نگاه دیگران، هنگام استفاده از این گجت ناراحت نمی‌شوید، می توانید از کارکردهای مفید آن لذت ببرید.

تلفن هوشمند می‌تواند هنگام دوچرخه‌سواری ابزاری مفید باشد، چراکه به شما برای استفاده از سرعت‌سنج و مسیریاب کمک می‌کند. دسته های دوچرخه معمولا به گونه ای طراحی شده که در مسیرهای ناهموار باعث سُر خوردن نگه‌دارندة نصب شده روی دسته ها می‌شود و  لرزش موبایل هم محسوس‌تر است. حتی ممکن است نگه‌دارنده نصب شده روی دسته دوچرخه در دست‌اندازها و مسیرهای ناهموار ناگهان باز شود و مجبور شوید تکه های گوشی چند میلیونی خود را از روی زمین جمع کنید. یک دوچرخه‌سوار نه تنها می‌تواند با نصب آن روی ساعد دست یا حتی بازوی خود، لرزش های کمتری را هنگام دوچرخه‌سواری احساس کند، بلکه به راحتی می تواند دست خود را برای دیدن صفحه گوشی هوشمند به صورت خود نزدیک‌تر کند.

این گجت همچنین به شما امکان می‌دهد که در اتوبوس یا مترو، وقتی جایی برای نشستن نیست، به راحتی دستگیره های متصل به میله های داخل اتوبوس را بگیرید و با دست دیگر کارتان را با صفحه گوشی انجام دهید. علاوه بر این، وقتی در حال تایپ ۱۰ انگشتی هستید، می توانید به صفحه گوشی خود نگاه کنید. حتی زمانی که در دستشویی، دست و صورت خود را می‌شویید یا می خواهید ظرف‌های کثیف داخل سینک را بشویید، این ابزار به شما کمک می‌ که بدون خیس شدن گوشی، کارتان را انجام دهید.

نکته آخر اینکه، کاربردهای دیگر این «دست سوم» را به مرور زمان حتما پیدا خواهید کرد.

کد خبر 600853 برچسب‌ها تکنولوزی پوشیدنی موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر محمود نیکنام، دوچرخه سوار ۴۰ ساله اهل خراسان شمالی از تهران به همراه فرزندش با دوچرخه دست ساز خود عزم سفر به هند را داشته و در این مسیر به بجنورد رسیده است.

کد خبر 6087869

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)