Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@11:03:23 GMT

(تصاویر) نماز عید فطر ۱۰۰ هزار نفری در مسجد الاقصی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۰۹۰

(تصاویر) نماز عید فطر ۱۰۰ هزار نفری در مسجد الاقصی

ده‌ها هزار فلسطینی امروز پنجشنبه نماز عید فطر را در مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.  

به گزارش فرارو، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی پس از اقامه نماز عید فطر در مسجد مبارک الاقصی، به نشانه حمایت از مقاومت تظاهرات کردند.  

فلسطینیان از نخستین ساعات بامداد امروز در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد الاقصی تجمع کرده و شعار‌هایی را در حمایت از بیت المقدس و مقاومت سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فلسطینیان حاضر در مسجد الاقصی با حمل تصاویر رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس، به نشانه  خوشحالی از شلیک موشک‌های مقاومت به سوی شهرک‌های یهودی شعار الله اکبر سر دادند.  

خطیب مسجد الاقصی در جریان ایراد خطبه‌های عید سعید فطر گفت: در این روز فرخنده شادمان و خوشحال باشدید و پرچم‌ها را به اهتزار درآوردید، چرا که پرچم اسلام هیچ وقت زمین نمی‌ماند.

وی یادآور شد: ما به خاطر بی توجهی اتحادیه عرب نسبت به رخداد‌های بیت المقدس ابراز تاسف می‌کنیم.

وی بار دیگر ضمن تاکید بر مخالفت با عادی سازی روابط میان برخی کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: ملت فلسطین هرگز هیچ گونه توافقی را که به جایگاه مسجد الاقصی لطمه بزند، قبول نخواهد کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسجد الاقصی نماز عید فطر فلسطین اسرائیل قدس مسجد الاقصی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام «محمدجواد حاج علی‌اکبری» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: به سلحشوران ارتش و همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک می‌گویم و تبریک مضاعف به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی، بیان کرد: بارش‌های اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور خسارت‌هایی را به بار آورد، از این رو لازم است از اقدام به موقع و فوری ستاد بحران و شخص وزیر تشکر کنیم. از مسئولان توقع داریم که با بررسی دقیق‌تر و آینده‌نگری از خسارت‌های بارش در این مناطق برای روز‌های آتی کاسته شود.

خطیب نماز جمعه تهران درباره عملیات «وعده صادق»، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ متوازن و یک واکنش حداقلی بود. این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود/پیوند دیپلماسی و میدان در عملیات تنبیهی ما بی‌نظیر بود
  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود/ تأکید بر پیوند دیپلماسی و میدان
  • خطیب نماز جمعه تهران: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود | این عملیات از نظر  مقیاس در حد فتح خرمشهر بود
  • عملیات وعده صادق یک طوفان‌ الاقصی ایرانی بود
  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود
  • (تصاویر) مسجد الاقصی در گرد و خاک شدید
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی