Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز نعمتی از شخصیت‌های سیاسی نزدیک به علی لاریجانی لحظاتی پیش اعلام کرد که ثبت نام آقای علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات 1400 خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا(جمعه 24 اردیبهشت 1400) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش‌بینی کرد که دوقطبی اصلی در انتخابات بین او و آقای رئیسی اتفاق بیفتد و در صورتی که آقای رئیسی حاضر نباشند، پیش بینی بهروز نعمتی این بود که دوقطبی بین آقایان لاریجانی و سعید جلیلی باشد.

پیشتر تسنیم اعلام کرده بود که تصمیم آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری قطعی است و او نیز جمعه یا شنبه برای ثبت نام به وزارت کشور خواهد رفت. همچنین تسنیم در خبری اختصاصی اعلام کرد که آقای سعید جلیلی در صورت کاندیداتوری آقای رئیسی نامزد انتخابات 1400 نخواهد شد.

بهروز نعمتی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی لاریجانی بهروز نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: این جشنواره همزمان با هفته محیط زیست به صورت ملی برپا می‌شود.
منصوری با اشاره به اینکه این رخداد اولین جشنواره ملی نامه‌ای طبیعت است افزود: جشنواره سابقا در دو سه سال اخیر به صورت استانی برگزار می‌شد که به دلیل استقبال خوب شرکت کندگان این بار به صورت ملی برگزار شده است.
او ادامه داد: همچنان کودکان و نوجوانان تا پایان فرودین فرصت دارند نامۀ خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: علاقمندانی که تاکنون آثار خود را ارسال نکرده‌اند، در فرصت باقی مانده آثار خود را به نشانی markazi.kpf.ir ارسال و یا با شماره ۰۸۶۳۴۱۲۲۰۹۹، داخلی ۱۱۶، تماس برقرار کنند.
منصوری اضافه کرد: ترویج فرهنگ محیط زیست و توجه به طبیعت در بین قشر کودکان و نوجوانان و آشنایی با شیوه صحیح نامه نگاری از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
منصوری عنوان کرد: اختتامیه این جشنواره از ۱۵ تا ۲۲ خردادماه در هفته محیط زیست در اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • بهروز افخمی: اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ