Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@14:51:01 GMT

سعید جلیلی بلاتکلیف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۱۵۵

سعید جلیلی بلاتکلیف شد

 صبح امروز خبری به نقل از سعید جلیلی مبنی بر عدم ثبت نام در انتخابات توسط یکی از رسانه ها منتشر شد که یکی از اعضای دفتر جلیلی این خبر را تایید نکرد.

وی گفت که باید تا شنبه (روز پایان ثبت نام از داوطلبان) باید منتظر ماند.

27215

کد خبر 1514570.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعید جلیلی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازیگر پیشکسوت در بیمارستان


به گزارش تابناک، روز ششم فروردین‌ماه بود که اولین بار خبری از بستری شدنِ سعید راد در بیمارستان مطرح شد. این خبر را محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی که به عیادت از هنرمندان پیشکسوت رفته بود اعلام کرد.

او گفته بود که سعید راد از مدتی پیش بر اثر شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شده است.

بازیگری که در چند سال اخیر کمتر جلوی دوربین سریال یا فیلمی قرار گرفت. البته خبری از از حضورش در فیلم «بزرگ» به کارگردانی ژوبین قادری رسانه‌ای شد که نکته‌ای از پیشرفتِ تولید این فیلم هم به میان نیامد.

کاری که به تعبیرِ خود سعید راد ادای دینی به سینمای کلاسیک قهرمان‌محور، با اخلاق و نوستالژیک که پدر کارگردان یعنی ایرج قادری از پایه‌گذارانش بوده است. سینمایی که مورد علاقه اوست و همواره به این نکته اشاره کرده که امروز سینما به دنبال کارهای تجاری است که این سینما موردِ پسند من نیست.

اما سعید راد این روزها در بیمارستان بستری است و خبرهای ضد و نقیض درباره این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به انحاء مختلفی مطرح می‌شود. برخی از کانال‌های مجازی می‌گویند او وضعیت جسمانی خوبی ندارد و برخی از رسانه‌ها هم از ادامه درمان او در بیمارستان خبر می‌دهند.

 

تسنیم نوشت: سعید راد هنوز تحت درمان است و به دلیل شکستگی استخوان لگن در بیمارستان بستری شده است. چندین جراحی روی او انجام شده اما تا بهبودی کامل او در بیمارستان می‌ماند. وضعیت درمان او به شکلِ معمول و عادی پیش می‌رود و هیچ وخامتی هم در کار نیست.

البته دختر سعید راد هم خبر از تحت درمان بودنِ پدرش در بیمارستان داده بود.

خبرگزاری تسنیم برای سعید راد بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون آرزوی سلامتی دارد.

سعید راد بازیگر باسابقه سینمای ایران در بیش از پنج دهه نقش آفرینی، در فیلم‌های شاخصی حضور داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازیگر پیشکسوت در بیمارستان
  • فصل جدید مجموعه «نون خ ۵»، از ۱۵ فروردین
  • پخش «نون‌ خ ۵» از ۱۵ فروردین‌ماه
  • پخش «نون خ ۵» از ۱۵ فروردین ماه
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی سعید مهری از استقلالی‌ها، ماجرا چیست؟
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • شعرخوانی طنزگونه سعید سلیمانپور در محضر رهبر انقلاب
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد