Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، هفته دهم و پایانی مرحله نهایی  لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

تیم های مس سونگون ورزقان، سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان که هر کدام امروز شانس قهرمانی داشتند، ساعت ۱۶ به مصاف حریفان خود رفتند.

در مهمترین بازی تیم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی که فقط به پیروزی نیاز داشت، به مصاف تیم کراپ الوند رفت و توانست با نتیجه پرگل ۷ بر یک پیروز شده و پوکر قهرمانی خود را کامل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی افضل سرمربی مس که به دلیل محرومیت نتوانست تیمش را از روی نیمکت هدایت کند، توانست از روی سکوی این تیم را قهرمان لیگ برتر کند و نام خودش را به عنوان یکی از پرافتخارترین مربیان ایران که ۵ دوره قهرمان لیگ شده، ثبت کند.

در پایان بیست دومین مرحله لیگ برتر فوتسال مس سونگون ورزقان، گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه توانستند عناوین اول تا سوم را بدست آورند.

 

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران فوتسال قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی فوتسال نیز به شمار می‌رود با دوئل سراسر تاکتیکی، هیجان‌انگیز و نزدیک مربیان بزرگ دنیا، میان تیم‌های ازبکستان و ویتنام پیگیری شد که در نهایت ازبک‌ها با تئوریسین بزرگ خود وناسیو لوپز اسپانیایی، تیم ملی ویتنام با مربیگری دیگو جوستوزی آرژانتینی را شکست دادند و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت ها شدند.

تیم ملی ازبکستان که با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یافته بود و میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، بازی را به سبک خود مدیریت کرد و سعی داشت با حفظ کردن توپ به دنبال راهی برای گلزنی باشد که در لحظه‌ای غفلت، ویتنامی‌ها زهر خود را ریختند و نتیجه را پیش افتادند.

در نیمه دوم، ازبک‌ها پیروز بازی و نیمه مربیان بودند و موفق شدند ضمن به تساوی کشیدن بازی، در لحظات پایانی به گل پیروزی بخش دست یافتند تا برتری دراماتیکی را برای خود رقم بزنند.

دیگو جوستوزی و تیم ملی فوتسال ویتنام با این شکست، همچنان شانس صعود به جام جهانی را در بازی‌های پلی‌آف جستجو می‌کنند و باید دید در چه مسیری قرار می‌گیرند.

تیم‌های افغانستان، ویتنام، عراق و قرقیزستان، چهار تیمی خواهند بود که در پلی‌آف به مصاف همدیگر خواهند رفت و در نهایت یک تیم به عنوان نماینده پنجم قاره کهن مسافر جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)