Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم‌ها در شرایطی قرار دارند که حتی یک امتیاز یا یک گل هم ارزشمند است و همه از هم شناخت کافی را داشته و به‌دنبال کسب امتیاز هستند، اظهار کرد: فولاد یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت است که در دو سال گذشته با آقای نکونام به‌ویژه در بازی‌های بیرون از خانه شرایط خوبی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد یکی از پنج تیم باکیفیت آسیا بود که به حق خود نرسید و هما‌ن‌طور که خود آقای نکونام گفتند همه باید به احترام فولاد کلاه از سر بردارند، من هم با ایشان هم‌عقیده‌ام. بردن فولاد کار بسیار سختی است.

وی افزود: ما هم شرایط خوبی داریم و نتیجه خوبی در رفسنجان گرفتیم. شرایط ما به‌گونه‌ای است که محکوم به برد هستیم. فردا بازی بسیار سخت و تاکتیکی، پرفشار و فیزیکی از جانب هر دو تیم شاهدیم. شاید بازی تماشایی نباشد اما بسیار بازی تاکتیکی خواهد بود.

وی ادامه داد: هر دو تیم می‌دانند بعد از نتیجه این بازی به کجا خواهند رسید. انشاالله نتیجه خوبی را کسب کنیم و عیدی خوبی به هواداران دهیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. این دیدار سخت‌ترین بازی خانگی ما تا پایان فصل است. به رقبای دیگر کاری نداریم. امیدوارم تمرکز لازم روحی و جسمی را داشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران درخصوص محرومین و مصدومین بیان کرد: این بازی چهارمین بازی پی در پی ما در چمن مصنوعی است، همه تیم‌ها محروم و مصدوم دارند. شاهین ثاقبی محروم است اما درباره مصدومین صحبتی نمی‌کنیم. اگر ۱۱ نفر هم باقی مانده باشیم باید برای بردن بازی کنیم.

الهامی در پاسخ به سوالی درخصوص بازی در چمن طبیعی ورزشگاه شهدای ساری گفت: از استاندار تشکر می‌کنم که پیگیر این موضوع هستند. از کیفیت ورزشگاه شهدا خبری ندارم و باید آنجا را ببینم. ما بیشتر از همه تیم‌ها از چمن مصنوعی متضرر می‌شویم.

وی درباره تعطیلی‌های لیگ بیان کرد: سازمان لیگ تحت فشار است و کار سختی دارند. اما ما هفته بیست‌وسوم است که بازی می‌کنیم اما فولاد هفته بیستم. هیچ جای دنیا هفته بیستم با هفته بیست‌وسوم بازی نمی‌کند. شرایط ما به‌گونه‌ای است که اگر فولاد قبل از ما بازی کند، با تیم‌های رقیب ما بازی می‌کرد، شرایط برای ما بهتر می‌شد. مجبوریم تبعیت کنیم.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سال ۱۴۰۲ سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های بالادست و پایین دست انجام دادیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را که ۲۸ میلیارد دلار بود را به اتمام رساندیم.

بیشتر بخوانید: اوجی: کارت سوخت جایگاه‌ها حالت اضطرار دارد

وی افزود: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای ۲۰ درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. برنامه‌ریزی کردیم، هم برای سرمایه‌گذاری جدید و هم پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده تا در سال ۱۴۰۳ جهش خوبی در رشد تولید داشته باشیم.

وزیر نفت تاکید کرد: امسال هم تلاش می‌کنیم حتی بالاتر از ۲۰ درصد سال گذشته رکورد بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227485 برچسب‌ها نفت

دیگر خبرها

  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم