Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس‌جمهور روسیه در یک گفتگوی تلفنی ضمن تأکید بر ضرورت توقف درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، بر حمایت از راهکار دو کشوری مبتنی بر قطعنامه‌های شورای امنیت تأکید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ریانووستی، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز پنج‌شنبه به‌صورت تلفنی در خصوص موضوعات مختلف از جمله تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ کرملین طی بیانیه‌ای در خصوص گفتگوی تلفنی پوتین و گوترش اعلام کرد: «با توجه به تشدید درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها، تأکید شد که اولویت اصلی توقف خشونت‌های کنونی و تضمین امنیت جمعیت غیرنظامی است.»

در ادامه این بیانه آمده است: «آنها [پوتین و گوترش] حمایت خود از راهکار دو کشوری بر مبنای قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و قوانین پذیرفته شده بین‌المللی ابراز داشتند.»

روزنامه نگار صهیونیست: ما به نقطه بدون بازگشت رسیده‌ایم/ اسرائیلی‌ها بهتر است به موطن اصلی خود بازگردندشلیک 100 موشک دیگر به سمت مناطق‌ صهیونیست‌نشین/ یک شهید و چندین زخمی در تجاوز رژیم اسرائیل به غزهحمایت یکجانبه برلین از رژیم صهیونیستی/ به آتش کشیده شدن پرچم اسرائیل در آلمانبایدن: اسرائیل حق کامل دفاع از خود را داردگفتگوی تلفنی بلینکن-نتانیاهو درباره تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی؛ قدردانی نتانیاهو از حمایت‌های واشنگتن

انتهای پیام/.

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار فلسطین سازمان ملل ولادیمیر پوتین رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار فلسطین سازمان ملل ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین