Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@17:21:24 GMT

شلیک ۱۰۰ موشک دیگر به سمت مناطق‌ صهیونیست‌نشین

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۲۱۱

شلیک ۱۰۰ موشک دیگر به سمت مناطق‌ صهیونیست‌نشین

همزمان با ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، رزمندگان مقاومت بار دیگر در اقدامی تلافی‌جویانه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را موشکباران کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه بار دیگر هدف حمله موشکی تلافی جویانه مقاومت فلسطین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: فرودگاه «رامون» هدف موشک‌های مقاومت قرار گرفت

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد ما هم اکنون، تل آویو، بئرالسبع، نتیفوت، پایگاه تل نوف و پایگاه نیفاتیم را با موشک هدف قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های رژیم صهیونیستی از حملات موشکی سنگین مقاومت به شهر اشغالی عسقلان و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر داده اند.

ببینید: عکس/ بمباران خانه فلسطینیان با موشک‌های بالدار

این رسانه ها اعتراف کردند که در دقایق اخیر، حدود ۱۰۰ موشک به سمت شهرک‌های گوش دان و بئرالسبع و جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در نزدییک ابراج الندی در شمال غربی غزه، دست کم یک نفر شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین نوار غزه حماس مقاومت فلسطین موشک فلسطین رژیم صهیونیستی صهیونیست نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی

نیرو‌های حزب‌الله لبنان بار دیگر با شلیک موشک، شهرک‌ها و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) نیز از هدف قرار گرفتن پایگاه استراتژیک «میرون» در شمال سرزمین‌های اشغالی با چند موشک خبر دادند.

 خبرگزاری سما در این باره گزارش داد که منطقه «جبل الجرمق» در شمال سرزمین‌های اشغالی که پایگاه استراتژیک میرون نیز در آن واقع شده است، آماج حملات موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که ۱۰ موشک از خاک لبنان به سمت پایگاه میرون پرتاب شده است.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از لحظه اصابت موشک‌های حزب‌الله به این پایگاه منتشر کرده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مقر تیپ ۷۶۹ ارتش دشمن در «کریات شمونه» را با موشک کاتیوشا هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین
  • حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین+ فیلم
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • حمله موفق حزب الله لبنان به خودروی نظامی صهیونیست‌ها
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی