Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@18:28:43 GMT

کشاورز: از نظر فنی بهترین لیگ را در چند سال اخیر داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۲۷۵

کشاورز: از نظر فنی بهترین لیگ را در چند سال اخیر داشتیم

سرمربی تیم مقاومت البرز گفت: خوشحال هستم بازیکنانم در برابر بهترین های آسیا فوتسال خوبی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد کشاورز پس از شکست تیمش برابر مقاومت البرز اظهار کرد: امسال ۴ بازی با گیتی پسند کردیم و فارغ از نتیجه به دنبال کیفیت فنی تیم خود بودیم. ما تیم جوانی هستیم و بارها گفتم امسال برای آینده پایه‌هایی ساختیم که پرورش دهیم و خوشحال هستیم که در برابر بهترین‌های آسیا می‌توانند فوتسال خوبی به نمایش بگذارند و همین طور می‌توانیم توانایی فنی خود را نشان دهیم برای ما خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز ۵ بازیکن اصلی خود را نداشتیم و زمانی که گل دوم را دریافت کردیم میانگین سنی ما ۱۹ سال بود و این بسیار خوب است که توانستیم به این جوان‌ها اعتماد کنیم و فوتسال ایران در حال افزایش کیفیت بازیکنان خوب است و فقط به این‌ها باید فضا داده شود. به مجموعه خوب گیتی پسند و استاد خوبم وحید شمسایی خسته نباشید می‌گویم. لیگ برتر ما امسال از نظر کیفی بهترین لیگ چندسال اخیر بود زیرا قهرمان تا روز آخر مشخص نبود و این نشان دهنده کیفیت تیم‌ها است. همچنین به دکتر جابری و همکاران وی خسته نباشید می‌گویم که با این شرایط سخت لیگ را منظم برگزار کردند.

کشاورز افزود: تیم مقاومت را سال آینده در این سالن خواهید دید و به دنبال ساختن تیمی با شخصیت عنوان هستیم که بتوانیم روی سکوی اول تا سوم قرار بگیریم.

وی همچنین در رابطه با داوری ادامه داد: این موضوع را باید استادان داوری بگویند. من به عنوان کسی که از خانواده فوتسال هستم می‌گویم اتفاقات تأثیرگذار در بازی‌های ما رخ داد. همانطور که من یک بازیکن جوان اعتماد می‌کنم اما خوب کار نمی‌کند، فکر می‌کنم یکی دو داور نتوانستند شرایط لازم را برای لیگ برتر داشته باشند. امیدوارم مجموعه زحمت کشان داوری برای فصل بعد شرایط بهتری داشته باشند.

کد خبر 493232

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال باشگاه گیتی پسند وحید شمسایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان نخستین فرودگاه دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن، گواهینامه فرودگاهی دریافت می‌کند.

او گفت: این گواهینامه، فردا پنجم اردیبهشت ماه توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و جمعی از مقامات استانی و فعالان حوزه هوانوردی در محل فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز اعطا خواهد شد.

کشاورز بیان کرد: فرودگاه شیراز، پس از طی فرایند‌های مختلف تدوین نظامنامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام ممیز‌های متعدد و رفع یافته‌های غیراستاندارد موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شده است.

او ادامه داد: این فرایند با همکاری کامل و سازنده دفتر مقررات فرودگاهی، پست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مدیریت ایمنی شرکت و دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان با موفقیت انجام شده است.

اخذ گواهینامه فرودگاهی که در زمره شاخص‌های توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی از منظر سازمان جهانی هواپیمایی کشور (ایکائو) است، یکی از الزامات ملی و بین‌المللی است که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بابد نسبت به اخذ آن در درجه اول برای فرودگاه‌های بین‌المللی اقدام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد