Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی همچون رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، پنالتی زن اول تیم پرسپولیس در دیدار حساس روز جمعه برابر استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، اخبار واصله از اردوی پرسپولیس حکایت از آن دارد که به هردلیلی مهدی ترابی نتواند پشت ضربه پنالتی احتمالی بایستد یا اینکه تعویض شده باشد، این تیم یک پنالتی زن رزرو هم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار مغانلو که در زمان حضور درپیکان اغلب گل هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند پنالتی زن دوم پرسپولیس در دیدار دربی خواهد بود. همچنین عیسی آل کثیر مهاجم خوش روحیه پرسپولیس نیز دیگر بازیکن پرسپولیس است که برای زدن ضربه پنالتی اعلام آمادگی کرده است.

البته پرسپولیس نفرات قدیمی تری نیز دارد اما هر یک در بازی هایی پنالتی خراب کرده و برهمین اساس تمایلی به ایستادن پشت ضربه پنالتی دربی ندارند؛ از جمله این نفرات می توان به سیامک نعمتی و محمد حسین کنعانی زادگان اشاره کرد که درلیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب برابر نفت مسجد سلیمان و گوای هند پنالتی خراب کرده اند.

همچنین احمد نورالهی نیز سابقه خراب کردن پنالتی در دیدار برابر استقلال را در کارنامه دارد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال مهدی ترابی اخبار پرسپولیس استقلال پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داده و تاکید کرده بود یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی امید ایران که آقای جلالی هم پیشنهاد داده یحیی گل محمدی است؛ شنیده ها حکایت از آن دارد که این چهره پاسخ منفی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

به نقل از فرهیختگان همچنین از فرهاد مجیدی نیز به عنوان دیگر گزینه سرمربیگری در این تیم نام برده شده بود که مجیدی هم طبق شنیده ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888372

دیگر خبرها

  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • عکس| استوری خبرساز یحیی گل‌محمدی؛ وای بر ما!
  • (عکس) استوری خبرساز یحیی گل‌محمدی؛ وای بر ما!