Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@12:50:29 GMT

بسته ورزشی استان البرز، ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۳۰۰

بسته ورزشی استان البرز، ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

بسته خبری امروز پنجشنبه، بیست وسوم اردیبهشت به سوژه های ورزشی چون؛ ورزشکار فردیسی در مسابقات جهانی تایلند مدال طلا گرفت، تیم فوتسال نصر فردیس به لیگ هشت تیم برتر کشور نزدیک شد  پرداخته است.

ورزشکار فردیسی در مسابقات جهانی تایلند مدال طلا گرفت

امیر جعفری وزنه بردار معلول در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ تایلند در وزن ۶۵ کیلوگرم توانست با مهار وزنه ۱۹۷ کیلوگرمی در جایگاه نخست قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این قهرمان  تاکنون افتخارات زیادی را برای شهرستان فردیس و استان البرز در مسابقات جهانی و آسیایی به ارمغان آورده است.

تیم فوتسال نصر فردیس به لیگ هشت تیم برتر کشور نزدیک شد

مجید رمضانی، رئیس هیات فوتبال شهرستان فردیس گفت:  با پیروزی تیم فوتسال نصر این شهرستان مقابل تیم شهرداری ساوه، نصر فردیس به لیگ هشت تیم برتر کشور نزدیک شده است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته خبری ورزش و جوانان مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم

غلامرضا خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی از مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی یک دهکده ورزشی داریم که کمتر در استان همدان چنین فضای فراهم است.

وی افزود: کنار هم قرار گرفتن سالن ورزشی، خوابگاه و غذاخوری بهترین شرایط برای میزبانی رویدادهای ورزشی، اردوهای تیم ملی و مسابقات فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه آمادگی میزبانی هر رویداد ورزشی را داریم، گفت: بعد از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور به مدت ۱۰ روز میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در اردیبهشت ماه هستیم.

خاکسار خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات دانشجویان جهان در رشته کشتی پهلوانی، مسابقات دانشگاه‌های کشور و تا شهریور ماه تقویم ورزشی دانشگاه به طور کامل پر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همدان ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۰ رشته دارد، بیان کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا در فضای دانشگاه باعث شور و نشاط دانشجویان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان عنوان کرد: جا دارد از مدیریت دستگاه ورزش، ریاست هیئت کاراته استان و تمام کسانی که چنین میزبانی‌های بزرگ ورزشی را برای همدان می‌گیرند تشکر کنیم و دانشگاه آزاد هم همواره میزبان و حامی ورزش استان همدان خواهد بود.

کد خبر 6080454

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته