Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط سیاسی کشور که جهانیان چشم به میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دوخته اند، باید همه تشکل ها، جریان ها و گروه های سیاسی با استفاده از جایگاه و موقعیت خود مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ تشویق کنند، زیراکه هم اکنون رسانه های معاند با انتشار اخبار منفی به ایجاد روحیه یاس و ناامیدی دامن می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حضور در انتخابات، نشان از مقبولیت و همراهی مردم با این نظام اسلامی است و دشمنان را ناامید می کند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید بی تفاوتی نسبت به حضور در پای صندوق های رای را از جامعه بزدایند، تصریح کرد: بی تردید همه می دانیم حضور حداکثری چه نقشی می تواند در حفظ و ارتقای جایگاه کشور در فضای بین المللی داشته باشد، بنابراین ظرفیت های رسانه ای از روزنامه ها و سیمای ملی گرفته تا خبرگزاری ها و فضای مجازی باید با استفاده از نظرات کارشناسان مجرب، مردم را از جایگاه این رویداد سیاسی و تاثیرات مثبتی که در زندگی آنها دارد، آگاه کنند.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی افزود: در واقع رسانه ها باید همه اذهان را متوجه این سووال کنند که آیا با نیامدن به پای صندوق های رای و امیدوار کردن دشمنان که به دنبال ناامیدی در جامعه هستند، می توان مشکلی را حل کرد؟

روحانیون شاخص های فرد اصلح را تبیین کنند

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه روحانیون با تبیین شاخص های فرد اصلح می توانند به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ کمک کنند، اظهار داشت: گرچه کرونا هم اکنون موجب تعطیلی نمازهای جمعه شده است ولی روحانیون و ائمه جمعه می توانند با حضور فعال در فضای رسانه ای ویژگی های فرد اصلح را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: در واقع روحانیون در جامعه اسلامی در بین مردم از اعتماد بالایی برخوردار هستند و بر همین اساس ضروری است تا از نقش تاثیرگذار این قشر برای تحقق مشرکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بیشترین بهره را برد تا آنها به بسیاری از سوالات افراد در خصوص چرایی حضور در پای صندوق های رای پاسخ دهند و در انتخاب فرد اصلاح به افراد کمک کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  به طور همزمان روز جمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ در کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی روحانی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی روحانی خراسان شمالی اخبار کنکور انتخابات ۱۴۰۰ فرد اصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: در واقع سپاه موفق شد با ارائه قدرت خود، مقابل جریان استکبار بایستد و به اذعان کارشناسان و تحلیل بین‌المللی، اثبات کند ایران امروز با گذشته متفاوت است. وی ادامه داد: ایران نشان داد اگر قرار باشد یک روز وارد میدان شود، هیچ نقطه و مکانی از استکبار در منطقه باقی نخواهد ماند.
  امام جمعه مشهد تصریح کرد: این دستاورد در شرایطی تحقق یافت که نیروی سپاه از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد و اگر قرار بود از تجهیزات جدید استفاده کند، نقطه آبادی از اسرائیل باقی نمی ماند.
  وی عنوان کرد: پس از این عملیات مقامات آمریکایی که پیش از این بارها حمایت همه‌جانبه خود از اسرائیل را اعلام کرده بودند، بیان داشتند در مقابل پاسخ ایران حمله نظامی نخواهند داشت.
  آیت الله علم الهدی با اشاره به خطای تحلیلی برخی از رسانه های داخلی در خصوص عملیات سپاه گفت: برخی از رسانه ها و فضای مجازی، توفیق این عملیات را در تعداد کشته زیاد از دشمن، بالا بودن خسارات و مورد هدف قرار دادن اهداف خاص می دانستند که باید به آنها گفت هدف اصلی این عملیات نشان دادن قدرت به جریان استکباری است.
  امام جمعه مشهد گفت: استکبار به سردمداری آمریکا به دنبال براندازی اسلام است و در این مسیر از فرزندان نامشروع خویش از جمله اسرائیل بهره می گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد