Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات کاپ جهانی پاراکانو و انتخابی پارالمپیک شهلا بهروزی‌راد در دور مقدماتی دوم و راهی فینال شد.  گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای کاپ جهانی پاراکانو که در مجارستان در حال برگزاری است، شهلا بهروزی‌راد در گروه دوم مقدماتی  KL۳  ٢٠٠ متر بانوان با حریفانی از مجارستان، فرانسه، ژاپن، کاناداف ایتالیا، آلمان و قزاقستان رقابت کرد و در پایان با زمان ۵۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و راهی فینال شد.

بهروزی‌راد ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت در دور فینال با حریفان رو به رو خواهد شد. اسلام جاهدی دیگر نماینده کشورمان دقایقی دیگر به مصاف رقیبان خواهد رفت‌.

همچنین مسعود قیصری دیگر نماینده پاراکانو ایران در مرحله نیمه نهایی چهارم شد و به فینال B رقابت های قهرمانی جهان در مجارستان صعود کرد.

وی در مرحله نیمه نهایی کلاس KL۳ مسافت ۲۰۰ متر با حریفانی از کشورهای مجارستان (۲ قایقران)، کانادا، ازبکستان، نیوزلند، اکراین و صربستان (۲ قایقران) رقابت کرد و با ثبت زمان ۴۷.۳۷ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط پایان گذشت و به فینال B صعود کرد.

در این مسابقه قایق های اوکراین، مجارستان و نیوزلند اول تا سوم شدند و به فینال A صعود کردند و مسعود قیصری بالاتر از حریفانی از صربستان، ازبکستان، کانادا و مجارستان به کار خود پایان داد و به فینال B رفت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بهروزی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.

فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • درگذشت ستاره متقلب فینال جام جهانی!
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم
  • افزایش پلکانی دمای هوا در قزوین
  • صبوری برای بازگشت به روزهای خوب والیبال