Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوانی در ۳۶ بازی برای شیاطین سرخ ۱۵ گل به ثمر رسانده است. 

ادینسون کاوانی می گوید این که او به دنبال راهی برای جدایی از منچستریونایتد در تابستان ۲۰۲۱ می گشت، هم درست و هم از جنبه ای نادرست است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، گفته می شد این مهاجم ۳۴ ساله اروگوئه ای قصد دارد به آمریکای جنوبی برگردد و برای بوکا جونیورز بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوانی پس از تمدید قرارداد یک ساله با منچستریونایتد، در خصوص این شایعات گفته است:

امکان قرارداد بستن من با آن ها (بوکا جونیورز) حقیقت داشت ولی عقیده من همواره مشخص بود. نیمی از حرف هایی که زده شد و به چاپ رسید حقیقت داشت و نیم دیگری از آن ها دروغ بود. گاهی چنین شرایطی پیش می آید ولی واقعا این شانس را داشتم (که به بوکا بروم). 

با این حال کاوانی از آینده خود خبر ندارد و انتقال به بوکا را به طور کامل رد نمی کند. 

باید از مسئولان بوکا بپرسید که آیا در برای چنین انتقالی هنوز باز است یا نه. در حال حاضر در منچستریونایتد حضور دارم و تمرکزم کاملا روی این تیم قرار دارد. بالاخره لحظه ای فرا می رسد که باید نزدیک اصل و نسب خود و عزیزان تان باشید. حتی یک سال را هم بدون فکر کردن به این چیزها پشت سر نگذاشتم ولی تصمیمی که گرفته می شود تحت تاثیر عوامل مختلفی است: محبتی که میان ما افراد بر قرار است، برخورد باشگاه با من و خانواده ام، درخواست سرمربی و هم تیمی هایم برای ماندن... 

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد کرمانی مقدم و شاه محمدی: تهدیدمان می کردند در دربی تکل نزنید / بعد از دربی جنجالی در زندان بازی کردیم تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس مادر کریستیانو رونالدو: سعی می کنم او را متقاعد کنم که به اسپورتینگ لیسبون بپیوندد تردید های لوئیز انریکه برای دعوت سرخیو راموس به یورو 2020

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم

اریک تن هاخ معتقد است تیمش با وجود مشکلات در توان خودش فوتبال بازی می‌کند. 

طرفداری | منچستریونایتد مقابل بورنموث به تساوی 2-2 رسید.

هفته سی و سوم لیگ برتر با شکست سنگین تاتنهام مقابل نیوکاسل آغاز شد تا منچستریونایتد با روحیه بالایی به مصاف بورنموث برود. با وجود امیدواری اولیه، شیاطین سرخ در ویتالیتی حرفی برای گفتن نداشتند و با تک امتیازی که کسب کردند، راهی رتبه هفتم شدند. اریک تن هاخ در واکنش اولیه به بازی تیمش گفت:

سال‌هاست در فوتبال هستم، بازیکنان انگیزه بالایی دارند اما سازماندهی درست نبود و توپ‌هایی را از دست دادیم که نباید از دست می‌دادیم. ما می‌دانیم که باید برنده شویم. می‌خواهیم بجنگیم و برای رسیدن به رده‌های بالا رقابت کنیم. تیم ما کاراکتر دارد، دو بار شکست را تغییر دادیم. خودتان بازی را دیدید، در نیمه اول با مشکل مواجه شدیم، هری مگوایر هم مشکل داشت، اما او بر این مشکلات غلبه کرد چون به او نیاز داشتیم. نیمه دوم بهتر بود، دو بار بازگشتیم که نکته مثبتی است. روحیه تیمی خوب است ولی در نهایت می‌تونستیم خونسردتر و آرام‌تر بازی کرده و موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم.

سرمربی منچستریونایتد در مورد برونو فرناندز ادامه داد:

او دو گل به ثمر رساند و بسیار خلاقانه بازی کرد. درست است که او انرژی زیادی به تیم می‌دهد. او مانند یک کاپیتان عمل می‌کند، شور و نشاط را به تیم تزریق می‌کند و ما از این بابت بسیار راضی هستیم. ما همه ناامید هستیم، اما او این احساس را به درستی بیان می‌کند. ما باید بازی‌های خود را ببریم و در چند بازی اخیر امتیازهای غیرضروری زیادی را از دست داده‌ایم.

پنالتی بورنموث تبدیل به ضربه ایستگاهی شد. تن هاخ چه نظری دارد؟

این پنالتی نبود، به طور قطع. ما در چهار بازی اخیر سه پنالتی داده‌ایم که همه آنها جای بحث دارند. پنالتی که امروز به سود ما گرفته شد نیز قابل بحث بود. 

 هوادران منچستریونایتد باید صبور باشند؟

این به خودشان بستگی دارد، اما واقعیت این است که با تمام مشکلاتی که داریم، در حد توانمان بازی می‌کنیم. ما می‌توانیم بسیار خوب و در حد استانداردهای خودمان بازی کنیم، به شرطی که همه در بهترین فرم باشند، اما باید این عملکرد را برای کل ۹۰ دقیقه حفظ کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • ناامیدکننده، هیچ‌چیز از خرید بارسا ندیدیم
  • آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
  • فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • خلاصه بازی بورنموث 2-2 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی بورنموث ۲ - منچستریونایتد ۲