Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@09:53:16 GMT

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی عیدانه در شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۴۶۹

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی عیدانه در شاهرود

سیدحسین میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت روز بسیج سازندگی و عید سعید فطر از تهیه و توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان شاهرود خبر داد.

وی اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی به مناسبت عید سعید فطر و هفته بسیج سازندگی، به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان شاهرود تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، حبوبات و .... با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در مناطق محروم خارتوران، طرود، زیراستاق و پشت بسطام و محلات اسلامی شاهرود توزیع شد.

میرکریمی بر تداوم انجام این اقدامات خیرخواهانه با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهرود بسته معیشتی عیدانه بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان پیرانشهر با حضور فرماندار، مسؤل سازمان بسیج سازندگی سپاه استان، فرمانده سپاه پاسداران پیرانشهر، گروههای جهادی و مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

این جلسه با موضوع احصاء و‌ بررسی پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی و هم افزایی و مشارکت ادارات در راستای تشریح برنامه های سال ۱۴۰۳، اعطای تسهیلات، تقویت گروههای جهادی و توجیح قرارگاه ها با هدف  اجرای پروژه های محرومیت زدایی در سطح شهرستان انجام گرفت.

همچنین روساء و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در خصوص چگونگی ارائه درخواست‌های پروژه‌های محرومیت زدایی جهت بهره گیری از بودجه‌های قرارگاه محرمیت زدایی، توسط عوامل سازمان بسیج سازندگی نیز در این جلسه توجیه شدند.

تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل و تسهیل فرآیند وام های اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و محلی و پتانسیلهای متناسب منطقه ای از دیگر موارد مورد اشاره در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز