Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دربی پایتخت، امروز پنجشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

*بازیکنان ابتدا در جلسه فنی شرکت کردند و آخرین نکات لازم از سوی کادر فنی را با تصاویر ویوئویی مشاهده کردند.

 

*سپس وارد زمین چمن شدند و زیر نظر مربی بدنساز تیم، با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در بخش بعدی تمرین، بازیکنان برای دقایقی به بازی هندبال پرداختند و جو مهیج و شادی را ایجاد کردند.

*در مراحل بعدی تمرین، پاسکاری‌های کوتاه، حفظ توپ و مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت و بعد از آن، فوتبال هدفمند زیر نظر کادر فنی انجام شد.

 

*تمرین امروز به مدت یک ساعت انجام شد و در آخرین بخش نیز بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

*بازیکنان مصدوم نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی و کادر فنی تمرینات ویژه خود را انجام دادند و در بخش‌هایی از تمرینات گروهی شرکت کردند که باید برای حضور در بازی فردا، آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر پزشکی تیم انجام بدهند تا آمادگی آنها مورد سنجش قرار گیرد.

*سرخپوشان پس از تمرین، بلافاصله راهی هتل شدند تا در اردوی شب قبل از بازی شرکت کنند.

*دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه فردا جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت

به گزارش  ورزش سه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران امروز بعدازظهر تمرینی ۷۵ دقیقه‌ای را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. این تمرین بعد از جلسه فنی اوسمار ویرا برای شاگردانش انجام شد.

پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در زمین کوچک و اجرای تاکتیک‌ها در قالب فوتبال درون تیمی از بخش‌های مختلف این برنامه بود.
علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی و سایر نفرات در دسترس کادر فنی بودند.

به نظر می رسد این دو بازیکن دیدار با صنعت نفت را هم از دست خواهند داد چرا که همچنان شرایط پیوستن به تمرین گروهی را ندارند.

در عین حال غیر از این نفرات پرسپولیس بازیکن محروم و مصدوم دیگری ندارد و چنانچه طی دو روز آینده اتفاقی در تمرینات رخ ندهد اوسمار سایر نفراتش را در اختیار خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • آخرین وضعیت بیرانوند در تمرینات پرسپولیس
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • بازگشت مصدومان پرسپولیس به تمرینات
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان/ مینی فوتبال سرخ‌پوشان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در ۲ گروه
  • برگزاری تمرین شنبه پرسپولیس در ۲ گروه
  • تمرین هنانوف و بیرو زیر نظر کادرپزشکی