Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@23:28:52 GMT

تعطیلی تمامی فرودگاههای رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۵۴۹

تعطیلی تمامی فرودگاههای رژیم صهیونیستی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت فلسطین توانسته این رژیم را در محاصره هوایی قرار دهد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، در خبر شبکه ۱۲ اسرائیل آمده است که مقاومت توانسته است مسیر تمامی هواپیماهایی که به سمت فرودگاه «بن گوریون» پرواز می‌کردند را تغییر داده و آن‌ها مجبور کند تا به سمت کشور دیگری پرواز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال فرودگاه بین‌المللی «رامون» در ۲۲۰ کیلومتری جنوب غزه و نزدیک بندر «ایلات» پس از شلیک موشک حماس تعطیل شد و هم اکنون تمامی فرودگاههای اسرائیل به حالت تعطیل قرار دارند.

«ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، امروز از شلیک موشک میان برد «عیاش» به سمت فرودگاه «رامون» خبر داد و گفت که این موشک برد ۲۵۰ کیلومتری و قدرت تخریب بالایی دارد.

وی همچنین از تمامی شرکت‌های هوایی جهان خواست تا پروازهای خود به مقصد فلسطین اشغالی را لغو کنند.

ابوعبیده ساعتی پیش نیز در سخنانی گفته بود که اگر همچنان تجاوزات علیه مسجدالأقصی ادامه داشته باشد، موشکباران تل‌آویو، دیمونا،عسقلان، اشدود و فراتر از آن برای ما راحت‌تر از آب خوردن خواهد بود.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

کابینه امنیتی صهیونیست‌ها نیز شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد.

پربیننده ترین خسارات سنگین حمله موشکی به تل‌آویو + فیلم اسرائیل در معرض شدیدترین حملات موشکی جزییات بزرگ‌ترین حمله مقاومت فلسطین به قلب تل‌آویو اولتیماتوم عراقچی برای ۳۱ اردیبهشت جلسه سه جانبه ایران، روسیه و چین در وین / سه کشور خواستار تسریع پیشرفت در مذاکرات شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شاخص بورس تل‌آویو پس از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، شاخص اصلی بورس اوراق بهادار تل آویو در ابتدای معاملات هفتگی امروز یکشنبه، به دلیل پاسخ تنبیهی ایران به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی کاهش یافت.داده‌های بورس اوراق بهادار تل آویو نشان داد که شاخص اصلی (TASE ۳۵) امروز با افت ۰.۵ درصدی به ۱۹۲۸.۵ واحد باز شد، قبل از اینکه اندکی بهبود یابد و اُفت آن به ۰.۲ درصد کاهش یابد.رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پس از آن که تهران صبح امروز یکشنبه پایان پاسخ نظامی خود به رژیم صهیونیستی را اعلام کرد، روند کاهش ارزش سهام در بورس اوراق بهادار تل آویو اندکی آرام شد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم امروز به نقل از یکی از فرماندهان نظامی سابق رژیم صهیونیستی نوشت: اسرائیل در طول یک شب تا ۵ میلیارد شکل (حدود ۱.۳۵ میلیارد دلار) برای مقابله با حمله پهپادی و موشکی ایران هزینه کرد.رام امیناخ، مشاور اقتصادی سابق رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، گفت که حمله شب گذشته با صدها موشک و پهپاد بین ۴ تا ۵ میلیارد شکل (بین ۱.۰۸ تا ۱.۳۵ میلیارد دلار) برای اسرائیل هزینه داشته است.وی افزود: این هزینه فقط شامل مقابله با پهپادها و موشک‌ها می‌شود، بدون در نظر گرفتن خسارات میدانی که ارتش قبلاً اعلام کرده بود که جزئی بوده است.امیناخ توضیح داد که هر موشک از «سیستم پدافند هوایی ارو» که موشک‌های بالستیک را هدف قرار می‌دهد، حدود ۳.۵ میلیون دلار قیمت دارد، در حالی که اسرائیل برای هر موشک در سامانه پدافند هوایی فلاخن داوود که برای رهگیری موشک‌های کروز استفاده کرده حدود یک میلیون دلار می‌پردازد علاوه بر هزینه‌های عملیاتی به کارگیری هواپیماهایی که وظیفه هدف قرار دادن پهپادها را داشت.وی افزود: این در حالی است که ایران تنها حدود ۱۰ درصد از آنچه اسرائیل متحمل شده، خرج حمله دیشب کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز عملیات نظامی تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم به ویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق انجام داد.در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، صدها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری امروز گفت که «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود..: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • اسرائیل سیلی قاطعانه‌ای از ملت ایران خورد
  • شلیک ۱۰۰ موشک توسط حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • افت شاخص بورس تل‌آویو پس از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • اعتراف بزرگ یک مقام ارشد نظامی اسرائیل | ایران فرودگاه نظامی ما را زد
  • یک فرودگاه نظامی مورد اصابت موشک قرار گرفت