Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@04:00:38 GMT

دانشگر در لیست مجیدی برای دربی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۵۹۸

دانشگر در لیست مجیدی برای دربی قرار گرفت

نام محمد دانشگر برای دربی در لیست استقلال قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرهاد مجیدی نام محمد دانشگر را در لیست خود برای بازی دربی قرار داد تا این بازیکن در صورت صلاحدید کادر فنی استقلال برای این تیم به میدان برود.

با توجه به کنار گذاشتن دانشگر از سوی مجیدی طی یکی، دو ماه اخیر این اولین بار است که پس از محرومیت مجیدی او را در لیست استقلال قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی دانشگر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست سی نفره تیم ملی والیبال توسط موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال خبری از انصرافی های تیم ملی نیست.

سید محمد موسوی، محمد فلاح و مهدی مرندی که از حضور در اردوی تیم ملی والیبال انصراف داده بودند، از لیست جدید حذف شدند و امیر غفور نیز احتمالا به دور از هیاهوهای مجازی انصراف خود را از تیم ملی به گوش اعضای کادر فنی رساند تا او نیز از لیست حذف شود.

این احتمال وجود دارد از سی نفری که توسط موریسیو موتا پائز به تیم ملی برای لیگ ملتهای والیبال معرفی شده‌اند باز هم بازیکنانی از حضور در تیم ملی انصراف بدهند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای لیگ ملتهای والیبال این بازیکنان هستند:

میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانا

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!