Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مس سونگون موفق شد برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال شود.

به گزارش ایلنا، هفته دهم و پایانی مرحله نهایی  لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

تیم های مس سونگون ورزقان، سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان که هر کدام امروز شانس قهرمانی داشتند، ساعت ۱۶ به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهمترین بازی تیم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی که فقط به پیروزی نیاز داشت، به مصاف تیم کراپ الوند رفت و توانست با نتیجه پرگل ۷ بر یک پیروز شده و پوکر قهرمانی خود را کامل کند.

علی افضل سرمربی مس که به دلیل محرومیت نتوانست تیمش را از روی نیمکت هدایت کند، توانست از روی سکوی این تیم را قهرمان لیگ برتر کند و نام خودش را به عنوان یکی از پرافتخارترین مربیان ایران که ۵ دوره قهرمان لیگ شده، ثبت کند.

در پایان بیست دومین مرحله لیگ برتر فوتسال مس سونگون ورزقان، گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه توانستند عناوین اول تا سوم را بدست آورند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال مس سونگون ورزقان لیگ برتر فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!