Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان خطیبی آخرین تمرین خود پیش از دیدار مقابل نفت آبادان را در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، سرخ‌پوشان دیار آذربایجان عصر امروز (پنجشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را برگزار کردند.

در این جلسه تمرینی که از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد، بازیکنان تیم تراکتور آخرین نکات تاکتیکی برای دیدار فردا را مرور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تراکتور از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت آبادان تراکتور تراکتور نفت آبادان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز

 فاتح در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تامین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریعاً توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودرو‌های شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)  تصریح کرد: به منظور رفاه حال تماشاگران احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود