Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده ۱۲۰ نفر پرسنل نظامی خود را در بحبوحه شدت گرفتن درگیری‌ها میان گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی از فلسطین اشغالی خارج کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آمریکا در بحبوحه شدت گرفتن درگیری‌ها میان گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی ۱۲۰ پرسنل نظامی خود را از فلسطین اشغالی خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سی‌ان‌ان» به نقل از یک مقام پنتاگون نوشته این پرسنل برای انجام تمارین نظامی که قرار بود طی روزهای آتی برگزار شود در فلسطین اشغالی مستقر شده بودند.

وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان نوشته این گروه از نظامیان آمریکا با یک هواپیمای ترابری C-17 فلسطین اشغالی را به مقصد پایگاهی در آلمان ترک کردند.

تداوم خشونت‌ها در فلسطین اشغالی و محدود شدن گزینه‌های سفر با هواپیماهای مسافربری دلیل تصمیم پنتاگون برای خارج کردن این نظامیان عنوان شده است.

ساعاتی قبل‌تر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت فلسطین توانسته این رژیم را در محاصره هوایی قرار دهد. این رسانه نوشته مقاومت توانسته مسیر تمامی هواپیماهایی که به سمت فرودگاه «بن گوریون» پرواز می‌کردند را تغییر داده و آن‌ها را مجبور به پرواز به سمت سمت کشورهای دیگر کند.

در همین حال فرودگاه بین‌المللی «رامون» در ۲۲۰ کیلومتری جنوب غزه و نزدیک بندر «ایلات» پس از شلیک موشک حماس تعطیل شد و هم اکنون تمامی فرودگاههای اسرائیل به حالت تعطیل درآمده‌اند.

«ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، امروز از شلیک موشک میان برد «عیاش» به سمت فرودگاه «رامون» خبر داد و گفت که این موشک برد ۲۵۰ کیلومتری و قدرت تخریب بالایی دارد.

وی همچنین از تمامی شرکت‌های هوایی جهان خواست تا پروازهای خود به مقصد فلسطین اشغالی را لغو کنند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

کابینه امنیتی صهیونیست‌ها نیز شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی آمریکا پنتاگون رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم) فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)