Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:25:34 GMT

تبریک خطیبی به قهرمانان مس(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۹۳۷

تبریک خطیبی به قهرمانان مس(عکس)

سرمربی تراکتور به مربیان و بازیکنان مس سونگون بخاطر کسب چهارمین قهرمانی پیاپی تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی قبل مس سونگون ورزقان موفق شد با برتری 7 بر یک مقابل کراپ الوند به افتخار بزرگی دست پیدا کند و برای چهارمین سال پیاپی به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال برسد که این اتفاق با تبریک سرمربی تیم تراکتور به بازیکنان همشهری و قهرمان مس همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسول خطیبی پس از قهرمانی مس سونگون با انتشار تصویر جشن بازیکنان این تیم در پیامی نوشت: «افتخار فوتسال و ورزش آذربایجان هستید. چهارمین قهرمانی مبارک. خسته نباشید به بازیکنان پرتلاش و عوامل تیم مس سونگون.»

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور همچنین خطاب به فرهاد فخیم، کاپیتان بومی مس سونگون که چهار بار جام قهرمانی در لیگ برتر و همچنین قهرمانی آسیا را بالای سر برده عنوان کرد: «تبریک ویژه به فرهاد فخیم، کاپیتان با غیرت فوتسال آذربایجان»

 

تراکتور رسول خطیبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور رسول خطیبی مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس

بیانکونری، فتح‌ اسکودتو را به رقیب دیرینه‌اش تبریک گفت

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

در پی این اتفاق، باشگاه یوونتوس با انتشار پیامی کوتاه در شبکه اجتماعی X، قهرمانی اینتر را به اعضای این تیم تبریک گفت. یوونتوس رقیب دیرینه اینتر در فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید و کری‌خوانی سنگینی بین هواداران دو تیم وجود دارد. حساسیت تقابل‌های دو به تیم به حدی است که جدال آن‌ها به دربی ایتالیا شهرت پیدا کرده‌است.

به اینتر بابت فتح اسکودتو تبریک می‌گوییم

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • نماهنگ | تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند