Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حرکت یک ضرب دسته ۹۶ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برادری گزینشی کلمبیا نماینده کشورمان رکورد ۱۷۰ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از ساعت 14 پنجشنبه به وقت محلی (23:30 به وقت ایران) مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آمریکای جنوبی به‌عنوان آخرین رقابت گزینشی المپیک در دسته‌های 96 و 102 کیلوگرم در کالی کلمبیا پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در دسته 96 کیلوگرم شش وزنه‌بردار و در دسته 102 کیلوگرم سه وزنه‌بردار در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند، سهراب مرادی در دسته 96 کیلوگرم روی تخته رفت.

بیرانوند: سهراب مرادی در صورت کسب سهمیه شانس مدال المپیک هم دارد/ تا اواخر خرداد تکلیف سهمیه‌ها مشخص می شود

 

سهراب مرادی که اوایل اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی آسیا - گزینشی المپیک نتوانست به امتیاز لازم برسد، بعد از آنکه از فدراسیون جهانی خواست امتیاز کلمبیا به جای مسابقات سوئیس برای او لحاظ شود، در حرکت اول یک ضرب موفق به مهار وزنه 170 کیلوگرمی نشد. او در حرکت دوم وزنه 170 کیلوگرمی را مهار کرد، اما پس از آن از ناحیه دست احساس درد کرد.

وزنه سوم انتخابی سهراب مرادی 175 کیلوگرم بود که به دلیل آسیب‌دیدگی روی تخته نیامد و قهرمان المپیک 2016 ریو با رکورد 170 کیلوگرم به کار خود در حرکت یک ضرب خاتمه داد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری ایران وزنه برداری ایران سهراب مرادی یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی از جمع نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند کنار گذاشته شد.    کوروش باقری با تایید این خبر گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکورد‌های مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود. البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد، اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌نشد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد.   سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

دیگر خبرها

  • یک تیر و ۲ نشان در بیشکک؛ آرش یوشیدا به دنبال سهمیه المپیک
  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • تلاش نصیبوف، نِمس، آکبوداک و سیمینوف برای کسب سهمیه در باکو
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی