Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی در حالی صورت می‌گیرد که حامیان این رژیم همچنان چشم خود را بر روی این جنایات بسته اند.

خبرگزاری میزان – اقدامات خشونت بار رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین طی روز‌های اخیر بار دیگر بالا گرفته است.

رژیم صهیونیستی در چند نوبت نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده که این حملات به شهادت ده ها نفر منجر شده است که شماری از این افراد کودکان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه شبکه «تی آر تی» در گزارشی به جنایات رژیم صهیونیستی پرداخته و می‌نویسد «سرکوبگری اسرائیل موج اعتراضات را در سطح جهان به دنبال داشته و با این وجود برخی طرف‌ها همچنان در قبال این موضوع سکوت کرده‎اند.»

این گزارش می‌گوید «نهاد‌های حقوقی جهان، مجامع مسلمان و چندین کشور اقدامات اسرائیل مبنی بر حملات هوایی مرگبار به غزه و تجاوز‌های بی رویه نظامیان و شهرک نشینان غیرقانونی به فلسطینیان در قدس شرقی را محکوم کردند و در حالی که کشور‌های مسلمان در تلاش برای حمایت بیشتر از فلسطین هستند، اما آمریکا و کشور‌های غربی همچنان به جانبداری از اسرائیل ادامه می‌دهند.»

به نوشته این پایگاه، «اتحادیه عرب نشستی را برای بررسی تحولات اخیر در قدس برگزار کرد؛ اگرچه اقدامات اسرائیل در این نشست محکوم شد، اما تصمیمی در این باره اتخاذ شده است.»

همچنین دفتر حقوق بشر سازمان ملل نیز درباره اقدامات خشونت بار رژیم صهیونیستی به شدت ابراز نگرانی کرده است.

این گزارش درباره موضع گیری آمریکا درباره تحولات اخیر قدس، می‌نویسد «بر خلاف محکومیت گسترده و جهانی اسرائیل، اما آمریکا این خشونت‌ها را منطقی دانسته است؛ آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، از حماس خواسته تا حملات راکتی خود را متوقف کند.»

بیشتر بخوانید: افزایش شمار کودکان شهید شده در حملات صهیونیست‌ها به غزه به ۱۰ نفر فیلم| شلیک هزار راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی

«بلینکن» همچنین از «حق پاسخگویی» رژیم صهیونیستی در برابر حملات راکتی مقاومت فلسطین حمایت کرده است.

با این وجود برخی نهاد‌های بین المللی شامل عفو بین الملل، دیده بان حقوق بشر و بسیاری از نهاد‌های حقوق بشری جهان این جنایات را محکوم کرده و خواستار توقف هرچه سریعتر آن شده‎اند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهونیستی فلسطین نوار غزه حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهونیستی فلسطین نوار غزه حقوق بشر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک «الهباریه» در جنوب این کشور، اعلام کرد که پرونده جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان لبنانی را به نهادهای بین‌المللی ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت لبنان ضمن محکوم کردن این جنایت اعلام کرد: اصرار اسرائیل بر تکرار حملات خود به مراکز بهداشتی منجر به نادیده گرفتن این جنایات نخواهد شد.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، در این بیانیه امده است: این حملات غیرقابل قبول قوانین و موازین بین‌المللی به ویژه کنوانسیون ژنو را نقض می کند.

وزارت بهداشت لبنان همچنین اضافه کرد: پرونده حملات دشمن اسرائیلی را در اختیار جامعه بین‌المللی و سازمان‌های بشردوستانه بین‌المللی قرار می‌دهیم.

این بیانیه پس از آن صادر شد که رژیم صهیونیستی ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در شهرک الهباریه در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله تاکنون دست‌ٰکم هفت شهید در پی داشته است.

پس از این حمله حزب‌الله لبنان صبح امروز در بیانیه‌ای بر پاسخ حتمی به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک الهباریه تاکید کرد.

حزب‌الله بلافاصله در واکنش اولیه به جنایت شهرک «الهباریه» شهرک «کریات شمونه» را موشک باران کرد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسماً به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریباً ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیراً رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • شلیک بیش از ۲۰ موشک از لبنان به شهرک‌های صهیونیستی
  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • جزئیات شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با شهادت ۱۱ فلسطینی
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم