Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:56:15 GMT

نماز جمعه این هفته هم در استان همدان اقامه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۸۵۸۵

نماز جمعه این هفته هم در استان همدان اقامه نمی‌شود

حجت الاسلام "محمّد مولایی" روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا نماز جمعه در مناطق پرخطر و وضعیت قرمز با هدف حفظ سلامت مردم، اقامه نمی شود.

وی با بیان اینکه همکاری عموم مردم با مسوولان نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد مبتلایان دارد، گفت: رعایت اصول بهداشتی نظیر زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان با تشکر از همراهی مردم مومن در رعایت نکات بهداشتی، ادامه داد: برگزاری نماز جمعه در هفته‌های آینده نیز به وضعیت استان و رنگ بندی اعلام شده در خصوص همه گیری ویروس کرونا دارد.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان اسدآباد در وضعیت قرمز و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان اسدآباد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان اسدآباد ویروس کرونا همدان اسدآباد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، روحانیان و ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با انتشار بیانیه‌ای، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

فلسطین پاره تن جهان اسلام است. امام خمینی (ره)

بار دیگر مردم جهان و مجامع بین المللی شاهد جنایت هولناک دیگری از طرف صهیونیستهای خون آشام در بیمارستان الشفاء غزه مظلوم و مقاوم شدند.

ماشین نسل‌کشی این کیان منحوس و جنایتکار با هتک حرمت بانوان، دختران و کشتار مجروحان غیر نظامی و کادر پزشکی در برابر دیدگان افکار عمومی، سازمان و نهادهای بین المللی خوی درندگی و ددمنشی خود را هر چه بیشتر نمایان نمود.

 این مولود نامشروع استکبار جهانی که نطفه منحوس آن با قتل عام و جنایت بسته شده است در شش ماه گذشته چنان جنایت وحشتناکی را مرتکب شده است که تاریخ کمتر آنرا سراغ دارد.

امروزه بر همه کشورهای اسلامی، عربی، و آزادمنشان جهان لازم است که با تمام توان در مقابل این فجایع هولناک ایستاده، جلوی این نسل کشی وحشیانه را گرفته و با سران جنایتکار این رژیم کودک کش برخورد قاطع نمایند.

 ما روحانیون، ائمه جمعه، جماعات و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان‌غربی همگام با هم میهنان مومن، با بصیرت و انقلابی اقصی نقاط ایران اسلامی، ضمن محکوم نمودن این جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر، آمادگی خود را جهت جهاد و مبارزه بر علیه این جرثومه جعلی و منحوس طبق رهنمودهای امام مسلمین حضرت امام خامنه‌ای اعلام نموده و از همه علماء و خطباء و ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت استدعا داریم در این ماه مبارک رمضان ضمن روشنگری توطئه و خطر صهیونیزم علیه امنیت مسلمانان و کشورهای اسلامی، مردم را در راستای مبارزه همه جانبه با این رژیم جنایتکار تشویق و ترغیب نمایند.

ومکروا و مکرالله والله خیر الماکرین
والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته
 روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان‌غربی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند