Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@02:22:03 GMT

لیبرمن: نتانیاهو موجودیت ما را به خطر انداخت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۸۶۳۷

لیبرمن: نتانیاهو موجودیت ما را به خطر انداخت

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در پی تشدید درگیری‌ها میان فلسطینان و صهیونیست‌ها و حملات مستمر موشکی گروه‌های مقاومت، به نخست وزیر اسرائیل تاخت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با ادامه حملات راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» به بنیامین نتانیاهو تاخت و گفت که نخست وزیر اسرائیل موجودیت اسرائیلی‌ها را به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به نتانیاهو گفت که «تو موجودیت ما را به خطر انداختی، ما را به حال خود رها کن».

از سوی دیگر، «یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عتید» نیز گفته که آنچه در خیابان‌های اسرائیل شاهد آن هستیم، خطری وجودی وتهدیدی جدی برای ماست.

از طرفی، «بنی گانتس» وزیر جنگ کنونی رژیم صهیونیستی دیروز ضمن هشدار درباره وقوع جنگ داخلی، از مسئولان محلی رژیم خواست تا برای برقراری هر چه زودتر آتش بس کمک کنند.

این درحالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان اصرار دارد که باید حملات اسرائیل به غزه تشدید شود.

این اختلافات میان مقامات صهیونیست در حالی بالا گرفته که گروه‌های فلسطینی با انواع موشک‌های خود، مناطق مختلف اراضی اشغالی از جمله تل آویو را هدف قرار دادند که این مساله نگرانی رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که از زمان آغاز تجاوزات این رژیم به نوار غزه، تاکنون بیش از 1600 موشک از سمت غزه به شهر‌ها و شهرک‌های اسرائیلی شلیک شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حملات موشکی لیبرمن نتانیاهو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در سخنانی خطاب به توصیه‌های هم‌پیمانان غربی این رژیم در رابطه با جنگ غزه و تشدید تنش در منطقه، گفت که «تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد.»

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با وزرای خارجه آلمان و انگلیس، گفت: از دوستانمان به خاطر نصیحت‌ها و توصیه‌هایشان و همچنین کمک به ما تشکر می‌کنم اما ما خودمان برای خودمان تصمیم گیری می‌کنیم.

وی افزود: برای دفاع از اسرائیل هر اقدامی را که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش منکر وضعیت فاجعه‌بار در غزه در نتیجه تداوم حملات و محاصره آن شد.

نتانیاهو همچنین در تلاش برای جلب رضایت شهرک نشینان معترض، اضافه کرد: کابینه امروز با برنامه‌ای برای بازسازی شهرک‌های مجاور نوار غزه موافقت خواهد کرد.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • بیانیه گستاخانه دفتر نخست وزیر انگلیس علیه ایران | گروه هفت به دنبال پاسخ به ایران است
  • بیاینه گستاخانه دفتر نخست وزیر انگلیس علیه ایران | گروه هفت به دنبال پاسخ به ایران است
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت
  • ادعای وزیرخارجه اردن درباره رهگیری موشک های ایرانی
  • نتانیاهو حمله به رفح را به تعویق انداخت