Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@10:19:15 GMT

آتش‌سوزی در شهر الرمله در پی برخورد موشک مقاومت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۸۶۷۴

آتش‌سوزی در شهر الرمله در پی برخورد موشک مقاومت

به گزارش تابناک به نقل از فارس، خبرگزاری فلسطینی شهاب فیلمی از آتش‌سوزی در شهرک الرمله در فلسطین اشغالی در پی حمله راکتی گروه‌های مقاومت فلسطینی منتشر کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که حالت اضطراری در شهر «اللد» را به درخواست پلیس برای ۴۸ ساعت دیگر تمدید کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز روز پنجشنبه اذعان داشتند که حومه شهر ایلات مشرف به دریای سرخ در جنوبی‌ترین نقطه فلسطین اشغالی برای نخستین بار هدف حمله راکتی از سمت نوار غزه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه تایمز اسرائیل تاکید کرد: حماس امروز پنحشنبه یک فروند موشک شلیک کرد که با طی مسافت ۲۵۰ کیلومتری بر فراز خاک اسرائیل در منطقه هیویل ایلوت در نزدیکی ایلات سقوط کرد که این برد بی سابقه‌ای برای موشک‌هایی است که از سمت نوار غزه شلیک شده است.

این روزنامه گفت: ایلات در نزدیکی فرودگاه رامون واقع است که مقامات اسرائیل سفر‌های به مقصد فرودگاه بن گورین در نزدیکی تل‌آویو را از بیم حملات بی وقفه فلسطینی‌ها به آنجا منتقل کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز اعلام کرد که فرودگاه رامون را هدف حمله راکتی با موشک عیاش ۲۵۰ قرار داده است.

در همین حال سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز شامگاه پنجشنبه از موشک‌های پیشرفته بدر ۳ رونمایی کرد که عصر امروز ده‌ها فروند آن را به سمت عسقلان و سدیروت در فلسطین اشغالی پرتاب کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر آتش سوزی موشک فلسطین اشغالی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های پیش روی بندر ایلات پس از تهدیدات یمن

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گدعون گالبر، مدیر اجرایی بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی تاکیدکرد که تهدیدات یمن با گذشت زمان تقویت و منجر به بی‌اعتمادی شرکت‌های کشتیرانی به توانایی ائتلاف برای محافظت از کشتی‌ها شده و از ادامه سفرها از طریق دریای سرخ خودداری می‌کنند.
 
مدیریت این بندر همچنان به دلیل تعطیلی با ضررهای قابل توجهی در ماه مواجه است.
 
در گزارشی از وب سایت اقتصادی عبری Calcalist اشاره شده که تهدیدات یمن علیه اسرائیل پس از عملیات Iron Swords در غزه با تمرکز ویژه بر ایلات آغاز شد.
 
این بندر اکنون به دلیل تهدیدات برای حرکت کشتی‌ها در دریای سرخ خالی مانده و کارگران در آستانه اخراج احتمالی قرار گرفته‌اند.
 
گالبر همچنین از کاهش شدید فعالیت بندری خبر داد و با رد اتهامات سوء مدیریت، وضعیت اسف‌بار بندر را به اقدامات یمن و ضعف ائتلاف نسبت داد.
 
وی با پیش‌بینی افزایش هزینه‌ها و چالش‌های لجستیکی، با ابراز تردید درمورد امکان گذر از کانال سوئز، بر اهمیت استراتژیک بندر به عنوان زیرساخت داخلی، بر نقش آن در تسهیل تجارت برای اسرائیل تاکیدکرد.
 
همچنین اقتصاد شهر ایلات که به شدت به گردشگری وابسته است، تحت تاثیر قرار گرفته و در بحبوحه جنگ در معرض کاهش تعداد گردشگران قرار دارد.
 
از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در 7 اکتبر 2023، مردم یمن حمایت آشکار خود را از مبارزه فلسطین علیه اشغالگران اسرائیل اعلام کردند.
 
نیروهای مسلح یمن نیز تاکیدکرد تا زمان توقف کامل جنگ در غزه حملات تلافی‌جویانه را متوقف نمی‌کند.
 

دیگر خبرها

  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • موشک های ایران به اسرائیل برخورد کرد یا نه؟ | ببینید
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • چالش‌های پیش روی بندر ایلات پس از تهدیدات یمن
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند