Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:34:34 GMT

فروش گوشت کنار جاده؛ سنت عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۸۷۳۱

فروش گوشت کنار جاده؛ سنت عید فطر

طبق یک سنت قدیمی که بیش از ١٠٠سال قدمت دارد، هر ساله یک روز مانده به عید سعید فطر بازاری محلی در نزدیکی امامزاده شاهرضا جویبار در استان مازندران برگزار می‌شد که دامداران و اهالی این منطقه با قربانی کردن گاو و گوسفند، گوشت آن‌ها را برای فروش به این بازار می‌آوردند. بیش از٣٠٠٠ نفر از ٣٠ روستا برای خرید گوشت در این گردهمایی شرکت می‌کردند، اما با شیوع بیماری کرونا دو سال است که این مراسم برگزار نمی‌شود و تعدادی از دامداران محلی به رسم قدیم بساط خود را در نزدیکی این محل کنار خیابان برگزار کردند و یاد گذشته‌ها را زنده نگه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر فروش گوشت سنت قدیمی امامزاده شاهرضا جویبار نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار در برنامه فوتبال برتر خود را به عنوان یک سرمربی خوش صحبت و خوش مصاحبه نشان داد و در بخشی از این گفتگو در مورد محل زندگی خود (ایالت ریو گرانده) نیز صحبت کرد.

ویدئو: 330725

او در این خصوص گفت: من اهل جنوب برزیل هستم و تقریبا ۴۰۰ کیلومتر با مرز فاصله داریم.

اوسمار در پاسخ به این سوال که در محل زندگی او چه فوتبالیست مشهوری حضور داشته، عنوان کرد: رونالدینیو گائوچو.

سرمربی برزیل درباره یکی از شاگردان مشهورش نیز اینطور صحبت کرد: من آلیسون بکر را از خانه‌اش آوردم که در اینترناسیونال بازی کند. من خودش و برادرش آوردم و فوتبال‌شان با من شروع شد.

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • فروش ۲۶۳۶ کیلو طلا در ۱۹ حراج/ حراج بعدی فردا برگزار می‌شود
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • وضعیت عجیب در بازار گوشت؛ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!
  • شهروندان از خرید گوشت کنار معابر و جاده پرهیز کنند
  • متولیان میدان عرضه دام در حذف واسطه‌گران همکاری کنند